کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار غریق‌نجات در کشور/نجات جان یک انسان بالاترین ارزش را برای یک غریق نجات دارد

19 آذر 1398 ساعت 11:00

دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی گفت: با فعالیت بیش از ۲۰۰ هزار غریق نجات در کشور، نجات جان یک نفر از مدال المپیک که بالاترین عنوان ورزشی است مهمتر است.


به گزارش بلاغ مهدی حیدری در  مجمع عمومی سالیانه هیات نجات غریق و غواصی استان کردستان که در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از هدف‌های اصلی ما بیمه‌کردن مکان‌های آبی و استخرها در سراسر کشور است.
وی افزود: با داشتن بیش از ۲۰۰ هزار غریق نجات در سراسر کشور نجات جان یک نفر به مدال المپیک که بالاترین عنوان ورزشی است ارجعیت دارد.
حیدری تصریح کرد: همواره در تلاش هستیم تا تمرکززدایی را از تهران با توجه به وجود استعدادها و ظرفیت بالای شهرستان‌ها داشته باشیم.
وی افزود: به منظور شناسایی ایتعدادهتی برتر کشور را به۶بخش تقسیم کرده ایم که استان کردستان شامل بخش شمال غرب کشور می‌شود.
دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی ادامه داد: در حال حاضر قریب به چهار سال است که مسابقات لیگ را با بالاترین کیفیت ممکن برگزار می‌کنیم و امیدواریم کردستان نیز در آینده بتواند در لیگ حضوری  فعال داشته باشد.
حیدری اظهار داشت: درآمد اصلی هیات‌های استانی ما در سطح کشور بیشتر در بخش نجات غریق است.
وی به فعالیت نجات غریق و غواصی در کردستان گریزی زد و تصریح کرد: با توجه به حضور کردستان در مسابقات کشوری که در جزیره کیش برگزار شد پیشرفت و استعداد را می‌شد در تیم کردستان به وضوح دید.
حیدری ادامه داد: در حوزه نجات غریق بانوان کردستان جزو پنج استان برتر کشور است.
دبیر فدراسیون غریق نجات و غواصی در پایان گفت: امیدواریم در سراسر کشور اماکن آبی پاک، سالم و ایمنی را برای استفاده مردم با زیر ساخت‌های با کیفیت داشته باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408690

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408690/فعالیت-بیش-۲۰۰-هزار-غریق-نجات-کشور-نجات-جان-یک-انسان-بالاترین-ارزش-غریق

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com