کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جبهه فریب‌کاران توسط جوانان انقلابی خنثی شود

19 آذر 1398 ساعت 9:30

رئیس هیئت‌مدیره بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تأکید بر اینکه جبهه فریب‌کاران باید توسط جوان مؤمن انقلابی خنثی شود، گفت: عملیات فریب تنها دست یک جناح نیست، بلکه حتی در جناح اصولگرایان نیز وجود دارد.


به گزارش بلاغ مهرداد بذرپاش در مسجد صاحب‌الزمان (عج) رشت با بیان اینکه تاریخ ایران پر از میرزا جنگلی‌ها است، اظهار کرد: انقلاب ما انقلاب بزرگی بود که قطب‌های کمونیست و لیبرالیست را بر هم زد و خود را به دنیا نشان داد.
وی با بیان اینکه دنیا به دو قطب تبدیل‌شده، گفت: امروز یک‌قطب برمدار سیاست‌های آمریکا و قطب دیگر برمدار ایران و سیاست‌های رهبر معظم انقلاب است.
رئیس هیئت‌مدیره بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با بیان اینکه ایران مرتباً دچار دوگانه‌های کاذبی ازجمله برجام است که کشور را معطل می‌کند، افزود: هنوز سه سال از برجام نگذشته که مسببان عملیات فریب دوقطبی که آن را اجرا کرد و چیزی عاید کشور نشد در تاریخ به فراموشی سپرده شدند.
بذرپاش با اذعان به اینکه آمریکا زیر تمام وعده‌های خود در برجام زد، بیان کرد: هیچ‌کسی پاسخ این خسران بزرگ و محض را نداده و نمی‌دهد، این در حالی است که همه دلسوزان گفته بودند که نباید برجام را امضا کرد.
وی با تأکید بر اینکه مردم باید آگاهانه در انتخابات شرکت کنند، گفت: دولتمردان و مدیران مایکی از همین اساتید و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند که باید برای انتخاب افراد اصلح، بینش و آگاهی کافی داشت.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه با بیان اینکه جبهه انقلاب باید پروژکتور مسیر انتخاب درست را برای مردم روشن کند، تصریح کرد: بیان حرف‌های شعاری و فریاد زدن در برابر منتقدین راه چاره نیست بلکه جوان مؤمن انقلابی باید عملیات فریب زمان انتخابات را خنثی کند.
بذرپاش با تأکید بر اینکه جبهه فریب‌کاران باید توسط جوان مؤمن انقلابی خنثی شود، گفت: عملیات فریب تنها دست یک جناح نیست، بلکه حتی در جناح اصولگرایان نیز وجود دارد و خنثی کردن این امر موجب می‌شود مردم بتوانند به‌درستی انتخاب کنند.
وی با انتقاد از نحوه اصلاح قیمت بنزین در زمان نامناسب بیان کرد: کدام عقل سلیم و کارشناسی، چنین امر مهمی را در شرایط امروز کشور اجرایی می‌کند در شرایطی که تورم ۳۰ تا ۴۰ درصدی است، مشخص است که این امر پیش از انتخابات یک عملیات فریب است.
رئیس هیئت‌مدیره بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با تأکید بر اینکه مجلس کنونی در حد معاون پارلمانی ریاست جمهوری تقلیل پیداکرده، گفت: نمی‌شود یک وزیر در کشور به‌راحتی هر اقدامی انجام دهد، در خصوص بنزین به‌تنهایی تصمیم بگیرد و به خاطر لجبازی با دولت یا مجلس اتفاقاتی را رقم بزند و کسی هم جلویش را نگیرد.
وی با انتقاد از جلوگیری از ساخت مسکن مهر در دولت روحانی خاطرنشان کرد: ما هم انتقادهایی نسبت به مسکن مهر داشتیم‌ اما وزیر دولت روحانی آمد و گفت طرح مسکن اجتماعی را به راه می‌اندازیم که هنوز از سال ۹۳ این طرح اجرایی نشد و کشور دچار رکود شدید تورمی شد.
عضو هیئت‌علمی دانشگاه با بیان اینکه ایران فاسد نیست و بسیاری از دولت‌مردان نیز پاکدست هستند، تصریح کرد: همیشه نباید در خارج از کشور به دنبال مقصر بگردیم، برخی مقصران در داخل کشور هستند که با عملیات فریب خودخواسته های خود را اجرایی می‌کنند و آن‌قدر ازنظر مالی در سطح بالایی هستند که نسبت به معیشت مردم بی‌توجه و بی‌اطلاع هستند.
بذرپاش با بیان اینکه امروز در رقابت و جنگ ادراک‌ها به سر می‌بریم، گفت: یکی از وظایف دینی و ملی ما تلاش برای انتخاب اصلح است، مجلس فقط جای بیانیه خواندن نیست، مجلس باید موضع داشته باشد و مهم‌تر از آن داشتن حرفی برای مسائل مردم و فهم درست داشتن و قانون‌گذاری درست است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408680

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408680/جبهه-فریب-کاران-توسط-جوانان-انقلابی-خنثی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com