تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۶۲۵
مدیرعامل موقت باشگاه پارس جنوبی جم از تزریق بودجه جدید به تیم تا اوایل هفته آینده خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ  مراد مرادی در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پارس جنوبی، ضمن قدردانی از پیگیری‌های هواداران و تمجید از دلسوزی آنها درباره مشکلات مالی این باشگاه بیان کرد: با پیگیری مهندس سیدپیروز موسوی مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و طی دستور دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملّی نفت ایران طی روزهای آینده از طرف شرکت پتروشیمی آریا ساسول مبلغی جهت رفع مشکلات جاری تیم فوتبال اختصاص پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: رفع مشکلات موقت باشگاه و حضوری قدرتمند در مسابقات آتی از مهمترین برنامه های ماست و با وجود تمامی فشارها و موانع با جدیت تمام پیگیر رفع کامل نگرانی هوادارن هستیم.

مدیرعامل موقت پارس جنوبی با قدردانی از صبوری سرمربی، کادر فنی و اجرایی و بازیکنان تیم گفت: مشکلات این تیم در این روزها بسیار زیاد است که خدا را شکر با پیگیری های سیدپیروز موسوی و دستورات خوب دکتر کرباسیان و همراهی مدیرعامل شرکت پتروشیمی آریاساسول توانستیم به نتایج خوبی دست یابیم و تا اوایل هفته آینده مبلغی جهت رفع مشکلات جاری به این امر اختصاص پیدا می‌‌کند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴