تاریخ انتشاردوشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۶۰۵
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به توافقات به عمل آمده، امیدواریم عملیات احداث منازل سیل‌زده در شعیبیه تا پایان سال جاری پایان یابد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور ، یکشنبه شب در گفت‌و‌گو با خبرنگار  در شوشتر، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مردم منطقه شعیبیه موضوع اصلاح جاده‌های این بخش است که ۲۰ میلیارد تومان در سال جاری اعتبار دارد و هم‌اکنون عملیات آن در حال انجام است.
وی افزود: با توجه به محدودیت‌های اعتباری دولت و بحران‌هایی که امسال به وفور در کشور داشته‌ایم، در صورت نیاز به افزودن اعتبار، در سال جاری این موضوع ممکن نخواهد بود.
معاون وزیر کشور با اشاره به روند مناسب ساخت و ساز منازل آسیب دیده در این بخش بیان کرد: با توجه به امکانات و پیگیری های انجام شده ۱ هزار و ۱۰۰ منزل در شعیبیه نیازمند ترمیم یا احداث، شناسایی شد و از این تعداد ساخت ۴۰۰ واحد به زیر سقف رسیده و مابقی دیوارچینی آن‌ها انجام شده است.
وی ادامه داد: با توجه به توافقات و وعده سازمان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، امیدواریم تا پایان سال این عملیات به پایان رسیده و مردم عزیز شعیبیه مشکل مسکن‌شان حل شود.
وی همچنین در خصوص پرداخت خسارت کشاورزان ابراز داشت: تاکنون بخش عمده‌ای از خسارت کشاورزان پرداخت شده و انشاءالله طبق جلسه‌ای که امروز داشته‌ایم مابقی بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته واریز می‌شود. سیلاب فروردین سال جاری به ۲۵ استان کشور خسارت وارد کرد که استان خوزستان بیشترین صدمه را به خود دید.
بخش شعیبیه از توابع شهرستان شوشتر است‌.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما