کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجی زواره: ملی پوشان در مسکو ساده امتیاز از دست دادند/تکواندوکاران باید باهوش‌تر مبارزه کنند

18 آذر 1398 ساعت 9:50

عضو سابق تیم ملی تکواندو گفت: ملی پوشان در فینال مسابقات گرندپری مسکو خیلی ساده و پیش پا افتاده امتیازها را از دست دادند.


به گزارش بلاغ مسعود حجی‌زواره در گفت‌وگو با خبرنگار در پاسخ به این سؤال که عملکرد تیم ملی تکواندو و نتایجی که ملی پوشان در فینال مسابقات گرندپری مسکو کسب کردند، از نظر شما چطور بود، اظهار داشت: ابتدا کسب دو سهمیه المپیک را به خانواده تکواندو تبریک می‌گویم. نتیجه رقم خورده خوب است اما بازیکنان باید در طول مسابقات باهوش‌تر بازی کنند. هشت ماه تا المپیک توکیو زمان باقی مانده ملی‌پوشان باید تمرینات خوب، منظم و با دقت را پیگیری کنند تا اینکه به دور از اشتباهات فردی پا به شیاپ چانگ المپیک بگذارند.
دارنده نشان طلای مسابقات جهانی، افزود: تقریباً همه مبارزات ملی‌پوشان را در این مسابقات تماشا کردم و اکثر شکست‌های ما در این رویداد خیلی ساده و پیش پا افتاده بود. اگر بچه‌ها در طول مبارزات باهوش‌تر عمل می‌کردند بدون شک نتایج خوبی برای ملی پوشان رقم می‌خورد، قطعاً از نظر توانایی ملی پوشان ما از حریفان خود یک سر و گردن بالاتر بودند. اگر بچه‌ها با تکنیک‌تر بازی می‌کردند می‌توانستند برنده شوند. در واقع آرمین هادی‌پور و میرهاشم حسینی می‌توانستند فینالیست این رقابت‌ها شوند.
عضو سابق تیم ملی تکواندو در پاسخ به این سؤال که به نظر شما چه دلیلی وجود دارد که ملی پوشان ما بعد از راند دوم امتیاز‌های خود را به راحتی از دست می‌دهند، گفت: واقعاً دلیل را نمی‌دانم. بچه‌ها یک مقدار در طول مسابقات مشکل حفظ امتیاز دارند و باید این موضوع حل شود. ما تا المپیک توکیو فرصت زیادی داریم، قطعاً کادر فنی می‌تواند با بررسی شرایط ملی‌پوشان مشکل آنها را حل کند تا تکواندوکاران در المپیک مدال‌های خوش رنگی را کسب کنند.
وی در پاسخ به این سؤال که سجاد مردانی در فینال مسابقات مقابل نماینده کره جنوبی علی‌رغم اینکه امتیازهای خوبی را گرفته بود؛ در پایان شکست خورد و دلیل این اتفاق چه می‌تواند باشد، گفت: سجاد هم مثل  دیگر بازیکنان بود. او در طول مبارزه یک مقدار غفلت کرد و بازی را از دست داد. مردانی می‌تواند در گرنداسلم چین باهوش‌تر مبارزه کند و قطعاً سهمیه المپیک را می‌تواند به دست بیاورد. مردانی توانایی کسب مدال در المپیک توکیو را دارد. 
کاپیتان سابق تیم ملی، گفت: وقتی بازیکنان ما در طول مبارزه دو امتیاز را از دست می‌دهند، برای جبران تمرکزشان بهم می‌ریزد و روند بازی تغییر می‌کند. این موضوع باید تا قبل از المپیک حل و فصل شود. ما زمان بسیار خوبی تا آغاز المپیک پیش‌رو داریم و با حمایت‌های فدراسیون، مسئولان ورزش و جامعه تکواندو آرامش خوبی در تکواندو حاکم است و به راحتی تیم ملی می‌تواند در توکیو نتیجه کسب کند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408601

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408601/حجی-زواره-ملی-پوشان-مسکو-ساده-امتیاز-دست-دادند-تکواندوکاران-باید-باهوش-تر-مبارزه-کنند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com