تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۳
کد مطلب : ۴۰۸۵۷۴
استاندار مازندران گفت: برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۴۰۱ داوطلب در ۹ حوزه انتخابیه استان ثبت نام کردند که نسبت به دوره گذشته ۳۱.۵ درصد رشد داشته است. ‎
۰
plusresetminus
ثبت‌نام 401 داوطلب مجلس در 9 حوزه انتخابیه مازندران/تلاش همه جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد
به گزارش بلاغ، احمد حسین‌زادگان در جمع خبرنگاران در محل ستاد انتخابات استان درباره ثبت نام کاندیدا‌ها برای مجلس یازدهم، اظهار کرد: در این دوره ۴۰۱ نفر کاندیدا شدند که بیشترین ثبت نام‌ها در حوزه  انتخابیه بابل با ۷۴ نفر بوده است.

وی افزود: با احتساب افرادی که در تهران ثبت نام کردند و احتمالا به استان منتقل خواهند شد، شمار داوطلبان  تا 404 نفر خواهد رسید

استاندار مازندران گفت: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان 281 مرد ثبت نام کرده بودند که این تعداد در دوره کنونی به ۳۷۸ نفر  با رشد ۴۴.۵ درصدی رسیده است.

این مسئول ادامه داد: میزان کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان نسبت به دوره قبل ۳۴.۵ درصد رشد داشته است.

حسین زادگان افزود: در حوزه‌های انتخابیه آمل ۳۷ نفر، بابل ۷۴ نفر، بابلسر ۲۷نفر، بهشهر ۳۲ نفر، تنکابن ۳۷نفر، ساری ۶۱نفر، قائمشهر ۶۲نفر، نور ۳۱نفر، نوشهر ۴۶نفر ثبت‌نام کردند.

وی بیان کرد: ترکیب سنی در همه مقاطع افزایش داریم به جز سن ۷۱تا ۷۵ که دوره قبل ۲ نفر کاندیدا بودند و دوره یازدهم به یک نفر کاهش یافته است.

استاندار مازندران ادامه داد: اسامی نهایی داوطلبان تایید صلاحیت شده پس از بررسی صلاحیت‌ها ۲۲بهمن اعلام و تبلیغات نامزد‌ها از روز ۲۴بهمن آغاز و ۳۰بهمن تمام خواهد شد

این مسئول با اشاره به اینکه با نام‌نویسی تنوع و تکثر کاندیداها در گرایش‌های سیاسی مختلف زمینه حضور و مشارکت بیشتر مردم را فراهم کنیم، تصریح کرد: در بحث تامین امنیت خود مردم مهم‌ترین اجرا کننده و تامین  کننده امنیت هستند که در کنار نیروهای انتظامی و نظامی هستند.

حسین‌زادگان با اعلام اینکه انتخابات ساز و کارهای خاص خود را دارد، بیان کرد: نظر شخصی به‌هیچ عنوان در روند انتخابات تاثیری نخواهد داشت و کار و فعالیت ما اخذ رای و مشارکت همه جانبه مردم است.

وی گفت: مخالفان، دشمنان نظام تلاش دارند حضور مردم را در انتخابات کمتر و کمرنگ کنند اما باید حواسمان به توطئه‌های دشمنان باشد و با بصیرت کامل در عرصه انتخابات حضوری پررنگ داشته باشیم.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴