تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۵۷۰
فرماندار رامسر گفت: آماده سازی فضاهای آموزشی در اولویت قرار گیرد و برای بهسازی آن از مشارکت همگانی باید بهره گرفت.
۰
plusresetminus
آماده‌سازی فضاهای آموزشی رامسر در اولویت قرار گیرد
به گزارش بلاغ، محمد آزاد در جلسه شورای آموزش و پرورش رامسر اظهار کرد: در سال های اخیر آموزش و پرورش در بخش های مختلف خوش درخشید و باید در آینده با همت همگانی شاهد درخشش آن در سطح استان و ملی باشیم.

وی افزود: در شهرستان رامسر ۱۰ هزار دانش آموز داریم که باید آماده‌سازی فضاهای آموزشی در اولویت قرار گیرد تا با مشارکت همگانی نسبت به بهسازی آن اقدام شود.

فرماندار رامسر خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش برنامه های خوبی در همایش های مختلف رقم می زند که مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته است.

آزاد با بیان اینکه توجه به فرهنگ و آموزش و پرورش و معلمی افتخار من است گفت: اعضای ثابت شورای آموزش و پرورش باید در جلسات حضور داشته باشند تا در تصمیم گیری ها و عملکرد این شورا تصمیمات خوبی گرفته شود.

رئیس آموزش و پرورش رامسر نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت: بهبود فعالیتهای آموزشی و پرورشی پشتوانه خانواده ها، انجمن فرهنگیان و شورای آموزش و پرورش است.

محمد صادق امینی نیا افزود: شورای آموزش و پرورش عالی ترین شورای تصمیم گیری بوده و مصوباتش قابلیت اجرایی دارد و اعضای شورا باید با حضور مستمر فعالیتهای تخصصی مربوط به همه دستگاه ها را گزارش دهند.

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی مناسب در سال تحصیلی جدید و ارزیابی سال قبل شرایط و فضای بهتری آماده کنیم تا نسبت به بالا بردن کیفیت آموزش و پرورش موفق عمل کنیم.

این مسئول افزود: پروژه مهر ۹۸ در دو بخش مهم از اولویت ویژه برخوردار است که توجه به نیروی انسانی با سازماندهی نیروی مورد نیاز باید مد نظر قرار گیرد.

امینی نیا گفت: تعداد نیروهای بازنشسته و خروجی قابل ملاحظه بوده که باید کمبود نیرو در آموزش و پرورش جبران شود تا با نیروی انسانی مورد نیاز سال تحصیلی جدید را سپری کنیم.

وی با بیان اینکه نسبت به ساماندهی فضاهای آموزشی اقدام شود خاطرنشان کرد: برخی فضاهای آموزشی فرسوده بوده و نیاز به ساماندهی دارد تا حداقل امکانات که شایسته دانش آموزان است مهیا شود.

رئیس آموزش و پرورش رامسر گفت: با زیباسازی و پر نشاط سازی فضاهای آموزشی با گل کاری و رنگ آمیزی در روند تحصیلی دانش‌آموزان نقش آفرین است تا با استفاده از ظرفیت شهرستانی فضای آموزشی مناسبی را برای دانش آموزان مهیا کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴