تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۵۵۳
پس از اعلام اسامی داوران قضاوت کننده در المپیک، فدراسیون جهانی از جواد سلیمی دعوت کرد تا به همراه ١۵ داور جهانی پیکارهای کسب سهمیه المپیک فرانسه را نیز قضاوت کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسایت فدراسیون کاراته، پس از انتخاب جواد سلیمی به عنوان داور رقابت های کاراته المپیک ۲۰۲۰ توکیو، کمیته داوران فدراسیون جهانی ضمن اعلام برنامه رقابت هایی که داوران قضاوت کننده المپیک در سال ۲۰۲۰ باید در آن حضور یابند، از رئیس کمیته داوران کشورمان خواست تا در پیکارهای نهایی کسب سهمیه المپیک که قرار است در اردیبهشت ماه سال آینده در پاریس فرانسه برگزار گردد،حضور یابد.
طبق برنامه اعلام شده، جواد سلیمی عضو کمیته داوران فدراسیون جهانی و آسیا علاوه بر حضور در پیکارهای کسب سهمیه المپیک فرانسه در هر ۴ مرحله لیگ برتر کاراته وان ۲۰۲۰(فرانسه، امارات، مراکش و اسپانیا) حضور خواهد داشت. سلیمی همچنین پس از رقابت های کسب سهمیه المپیک، پیکارهای سری آ ترکیه که قرار است پیش از المپیک به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شود را نیز قضاوت خواهد کرد.

برنامه رقابت های سال ۲۰۲۰ کاراته تا المپیک به شرح زیر است:

*مرحله نخست لیگ برتر پاریس فرانسه از ۱ الی ۷ بهمن (در این پیکارها داوران قصاوت کننده المپیک به صورت رسمی معرفی خواهند شد)

*مرحله دوم لیگ برتر دوبی امارات از ۲۲ الی ۲۸ بهمن

*مرحله سوم لیگ برتر رباط مراکش از ۲۰ الی ۲۷ اسفند

*مرحله چهارم لیگ برتر مادرید اسپانیا از ۲۷ الی ۳۱ فروردین ۹۹

*رقابت های کسب سهمیه المپیک فرانسه ۱۶ الی ۲۲ اردیبهشت ۹۹

*رقابت های لیگ کاراته وان سری آ استانبول ترکیه ۲۷ الی ۳۱ خرداد

*بازیهای المپیک ۲۰۲۰ توکیو ۱۴ الی ۱۹ مرداد ماه سال آینده در توکیو برگزار میشود .

لازم به یادآوری است که دو هفته قبل اسامی ١۵ داور المپیک توکیو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما