تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۵۳۳
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران با حضور در ستاد انتخابات کشور، گفت: مردم نیازمند کسی هستند که وکیل آنان باشد نه وکیل‌الدوله.
۱
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمدرضا سبزعلی‌پور رئیس مرکز تجارت جهانی ایران و داوطلب حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگار  مجلسی که توئیتری و تلگرامی باشد و نمایندگان آن بخواهند در فضای مجازی بچرخند و لایک بگیرند نمی‌تواند برای مملکت سود و فایده‌ آنچنانی داشته باشد و بیشتر شو است تا مجلس.
وی افزود: مجلس یعنی قوه مقننه که دارای شان بسیار بالایی است که نمایندگان آن هم باید شان بالایی داشته باشند.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران خاطرنشان کرد:‌ مردم نیازمند کسی هستند که وکیل آنان باشد نه وکیل‌الدوله؛ آن نماینده که دست دولت و وزیر و رئیس‌جمهور را می‌بوسد باید به او گفت خاک بر سرت که تو وکیل دولت هستی. 
وی افزود: متاسفانه ما در مجلس دهم شاهد آن بودیم که یک استیضاح با بیش از صد امضا جمع می‌شد در حالی که شب قبل از آن مدیر و مسئول پارلمانی دولت نمایندگان را به یک رستوران دعوت کرده و با قلیان مقابل آنها و چلوکباب به دنبال پس گرفتن امضای استیضاح هستند.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت:‌ نماینده‌ای که بخواهد امضایش را با یک چلوکباب و قلیان پس بگیرد نمی‌تواند نمایندگی ملت را بر عهده بگیرد که اسم آن ایران و ایرانی است.
سبزعلی‌پور خاطرنشان کرد:‌ متاسفانه  نمایندگانی که چنین دیدگاه و افکاری دارند باعث شدند مجلس دیگر در راس امور نباشد.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: اگر نماینده‌ای کار چاق کن باشد مجلسی که در راس امور است را به انتهای امور خواهد برد.
سبزعلی‌پور افزود:‌ امیدوارم مجلس یازدهم متفاوت بوده و بر همین اساس هم احساس می‌کنم دولت ترسیده و اظهارات انتخاباتی می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: وقتی رئیس‌جمهور به استان یزد رفته و اظهارات انتخاباتی می‌کند جای ابهامات فراوانی است. رئیس‌جمهور ترسیده است چراکه نماینده‌های زیادی از اصولگرایان وارد مجلس از حوزه‌های مختلف خواهند شد. چراکه افرادی که وارد مجلس خواهند شد با دولت زاویه داشته و به عملکرد آن انتقاد دارند.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: رئیس‌جمهور می‌داند مجلس یازدهم دیگر مجلس انشا نیست بلکه مجلس ریاضی است و نمایندگان آن بنا دارند از دولت حساب کشی کنند و مو را از ماست بیرون کشیده و مثل ذره‌بین اقداماتی را انجام خواهند داد.
رئیس مرکز تجارت جهانی ایران درباره ازدحام داوطلبین در محل ستاد انتخاباتی وزارت کشور گفت: متاسفانه دولت و وزارت کشور نتوانسته‌اند ابتدایی‌ترین امکانات برگزاری انتخابات که همان ثبت‌نام است را فراهم کنند.
سبزعلی‌پور تاکید کرد: اگر وارد قهوه خانه شوید وضعیت بهتری نسبت به محل ثبت‌نام داوطلبین حضور در یازدهمین انتخابات وزارت کشور خواهد داشت.
وی گفت: متاسفانه در محل ستاد انتخابات وزارت کشور تجمع بیش از 300 -400 نفره داوطلبین ثبت‌نام کننده و بی‌احترامی به آنها منجر به بروز ناراحتی شده است.
سبزعلی‌پور گفت: برگزاری ضعیف ثبت‌نام داوطلبان وزارت کشور در شان دولت و وزارت کشور نیست. 
وی افزود:‌ اگر داوطلبان حضور در مجلس یازدهم احساس کنند به شان آنها توهین می‌شود و بخواهند این  توهین را بپذیرند، قطعا توهین صورت گرفته دولتمردان در مجلس را هم می‌پذیرند.
سبزعلی‌پور گفت:‌ متاسفانه ما شاهد آن هستیم که افرادی که مورد وثوق  دولت هستند بدون نوبت ثبت نام می‌شوند و توجهی به نوبت بندی صورت گرفته برای ثبت‌نام داوطلبین نمی‌شود در حالی که اگر نوبتی وجود دارد برای همگان است و اگر افرادی که مورد وثوق دولت و وزارت کشور هستند بخواهند اینگونه رفتار کنند شایسته نیست. 
وی گفت:‌بی‌انضباطی موجود در وزارت کشور و ستاد انتخابات پذیرفتنی نیست. وقتی در پایتخت ما شاهد چنین چیزی هستیم خدا به داد شهرستان‌ها و فرمانداری‌ها برسد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰