تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۴۹۷
رئیس مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: نخستین برنامه درسی مقطع کارشناسی ارشد در حوزه هوش مصنوعی کشور در این دانشکده تدوین شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازدانشگاه صنعتی امیرکبیر، رضا صفا بخش رئیس مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در پنجمین دوره مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر یکی از دانشکده های پیشرو در حوزه هوش مصنوعی است.
وی افزود: این دانشکده طی چند دهه فعالیت خود همواره تلاش داشته است که در حوزه هوش مصنوعی برنامه ریزی و فعالیت کند تا براین اساس، این رشته در کشور ارتقاء یابد.
رئیس مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر تاکید کرد: نخستین برنامه کارشناسی ارشد هوش مصنوعی کشور در این دانشکده نوشته شده و فعالیت دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه هوش مصنوعی بسیار پررنگ است. یکی از فعالیت‌های این دانشکده در حوزه هوش مصنوعی برگزاری مسابقات در این زمینه بوده است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات نتایج مثبتی در حوزه هوش مصنوعی داشته و این مسابقات به صورت مرتب برگزار شده است. در این مسابقات سعی شده تا موضوعات و مسائل واقعی مورد بررسی قرار گیرد.
 صفابخش اضافه کرد: همچنین سعی کردیم در این مسابقات از صنایع مختلف نیز مشارکت داشته باشند تا براین اساس نیازهای جامعه و صنعت برطرف شود.
رئیس مسابقات هوش مصنوعی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سال جاری سه مسابقه، پیش بینی بازار سهام، چالش بازشناسی چهره و بازشناسایی پلاک مخدوش  در دانشکده مهندسی کامپیوتر برگزار شد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷