تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۴۰۸۴۹۳
شهید حمید حجه‌فروش در وصیت‌نامه خود خطاب به معلمان آورده است: برادر و خواهر معلم اگر پاک و تزکیه نشوید، نمی‌توانید دانش‌آموزان را تزکیه کنید. مسلما وقتى شما تزکیه شده باشید خیلى روى دانش‌آموز اثر می‌گذارید.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید حمید حجه‌فروش:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
این اعجاز بزرگ قرن و این پیروزى بى‌نظیر و این جمهورى اسلامى محتاج به حفظ و نگهبانى است. (امام خمینى)
براى حفظ اسلام باید از بذل جان و مال دریغ نکرد. پس ما جوانان هم این راه را که راه حسین است انتخاب کردیم که مرگ با عزت بهتر از زندگى در ذلت است. حال بطور خلاصه هدف خود را می‌نویسم:
1ـ حقیر براى حفظ اسلام و مسلمین و ولایت فقیه و حکومت جمهورى اسلامى ایران و رهبرى امام خمینى این راه را آگاهانه و از روى شناخت قبلى انتخاب کردم و این راه را بهترین سعادت همه انسان‌هاى روى زمین می‌دانم، به همین علت هم است امیدوارم جهان با وحدت کلمه پر از عدل و داد شود. حاضرم بهترین هستی خود یعنى جانم را تقدیم انقلاب و صاحب انقلاب کنم تا شاید با خون خود مقدارى از درخت اسلام را آبیارى کنم.
2ـ  پیام به همه برادران و خواهرانم: شمارا به خدا  قدر و ارزش یکدیگر را بدانید و از غیبت و حسد و کبر و دروغ و حب دنیا پرهیز کنید. وقتى از اینها دورى جستید، آنقدر بزرگ می‌شوید که احساس می‌کنید خدا را دارید. می‌بینید عزیزانم بهترین هدف الله است و کسى که می‌تواند ما را زودتر به خدا برساند خط ولایت فقیه است.
3ـ به همکاران معلم  خود که چون شمع می‌سوزند و به دیگران نور می‌رسانند، می‌گویم که شما را قسم به خون شهدا مسئولیت بس خطیر خود را به نحو احسن انجام دهید که اگر شما انجام دهید جامعه ما پاک می‌شود و این بچه‌ها از خود بیخود نمی‌شوند و یک مسلمان واقعى می‌شوند، آن وقت است که همه مشکلات و سختی‌ها درست می‌شود . برادر و خواهر معلم اگر پاک و تزکیه نشوید، نمی‌توانید دانش‌آموزان را تزکیه کنید. مسلما وقتى شما تزکیه شده باشید خیلى روى دانش‌آموز اثر می‌گذارید.
 
پدر عزیز و مادر مهربانم، امیدوارم مرا حلال کنید زیرا شما زحمت من و برادرانم را زیاد کشیده‌اید. امید است بعد از شهید شدن من گریه نکنید زیرا جان ما تعلق به خدا دارد. هر وقت که بخواهد می‌گیرد. شما باید خوشحال باشید که دو فرزند خود را در این راه داده‌اید و در آن دنیا سربلند خواهید بود. ضمنا اگر جنازه من به دست شما نرسید افسوس نخورید که جسم انسان ارزش ندارد بلکه روح است که ارزش دارد، ارزش آن شهید بیشتر است که چون پیکر سرور شهیدان حسین بن على(ع) و همراهانش در صحراى کربلا در بیابان ماند. تمام آرزوى من این بود که شاید بتوانم راه حسین (ع) و نیکنام‌ها و مرادیان و سعید را بپیمایم امید است که بعد از من شما هم بتوانید راه شهیدان را بپیمائید، چون شما در قبال خون شهیدان مسئول هستید.
مادر مرا می‌بخشی که زود به جبهه رفتم زیرا این وظیفه شرعى من بود که هر کارى که از من در آن جا برمی‌آید باید آن را انجام دهم؛ به قول شهید ناصر نیکنام در حالى که روى صندلى چرخدار به عملیات می‌رفت به او گفتند که شما بهتر است استراحت کنید، ایشان گفتند که از دست من تا جائی که کار برآید و کوتاهى کنم خیانت کرده‌ام.
به امید پیروزى اسلام بر کفر و به یاد شهیدان دست بر دعا برمی‌داریم و با هم دعا می‌کنیم . خدایا از عمر ما بکاه و بر عمر رهبر بیافزا.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
کاهش ۷۵ درصدی تصادفات فوتی در صحنه
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳
آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد برای جذب حامی
پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹
چاره‌ای جز مردمی‌کردن تولید و اقتصاد نداریم