کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جشنواره مطبوعات مازندران برگزار می‌شود

16 آذر 1398 ساعت 12:20

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره بر اینکه جشنواره مطبوعات یکی از رخدادهای‌های مهم حوزه رسانه است، خبرنگاران مازندرانی را به شرکت در این جشنواره دعوت کرد و گفت: هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران، بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.


به گزارش بلاغ عباس زارع  در گفت‌وگو با خبرنگار  در ساری با اشاره بر اینکه جشنواره مطبوعات یکی از رخدادهای‌های مهم  حوزه رسانه است، خبرنگاران مازندرانی را به شرکت در این جشنواره دعوت و اظهار کرد: هشتمین جشنواره مطبوعات مازندران، بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: خبرنگارانی که در رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی، سرپرستی خبرگزاری‌های استان و نیز نمایندگی روزنامه‌های سراسری (دارای پروانه فعالیت دفتر)  می‌توانند آثار خود را تا سوم دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
زارع تصریح کرد: اصحاب رسانه استان برای ثبت‌نام و ارسال آثار ابتدا با ورود به سایت معاونت مطبوعاتی  و انتخاب بخش جشنواره  به آدرس اینترنتی(  www.pressfestival.ir ) آثار حایز شرایط را بارگذاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: برای نخستین‌بار  بخش سوژه خبری نیز به دیگر بخش‌های جشنواره  اضافه شده است که در مجموع خبرنگاران در ۱۳ بخش اصلی و یک بخش ویژه (شعار سال و انتخابات) می‌توانند بایکدیگر رقابت کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به داوری جشنواره که از سوی داوران مرکز مطالعات رسانه وزارت ارشاد انجام خواهد شد،افزود: آثار پس از دریافت توسط دبیر جشنواره مستقیما در کارتابل داوران قرار خواهد گرفت.
وی گفت: به نفرات اول جشنواره یک‌میلیون تومان، نفرات دوم 700 هزار تومان و نفرات سوم 500 هزار تومان  و 600 هزار تومان و در بخش ویژه هدیه نقدی تعلق خواهد گرفت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408479

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408479/جشنواره-مطبوعات-مازندران-برگزار-می-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com