کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نام‌نویسی بیش از 5 هزار نفر در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی

15 آذر 1398 ساعت 16:10

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی سراسر کشور گفت: تاکنون بیش از پنج هزار و 500 زوج دانشجو در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند.


به گزارش بلاغ به نقل ازروابط عمومی ستاد ازدواج دانشجویی، مهدی غلامی مقدم گفت: تاکنون بیش از پنج هزار و 500 زوج در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد زوج دانشجو، 63 درصد در مقطع کارشناسی، 22 درصد مقطع کارشناسی ارشد و 9 درصد در مقطع دکترا هستند.
وی با اشاره به اینکه بیست و سومین دوره مراسم ازدواج دانشجویی با عنوان طرح ملی هم‌سفر تا بهشت از دی تا اسفندماه جاری در مشهد مقدس برگزار می‌شود، افزود: تاکنون دانشگاه‌های استان‌های تهران با 17 درصد، اصفهان با 11 درصد و یزد با هفت درصد، بیشترین آمار ثبت‌نام را به خود اختصاص داده‌اند.
 دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور اظهار کرد: این دانشجویان به ترتیبِ آمار ثبت‌نام، از دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم، آزاد، پیام نور و وزارت بهداشت هستند.
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه ازدواج دانشجویی به ازدواج‌هایی اطلاق می‌شود که حین تحصیل یکی از زوجین در دانشگاه صورت گرفته باشد، خاطرنشان کرد: در بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی، زوج‌هایی که زمان عقدشان از اول فروردین‌ماه 97 تا پایان آذرماه 98 باشد امکان ثبت‌نام دارند. همچنین زوج‌هایی که در دوره بیست و دوم ثبت‌نام کرده و تأییدشده‌اند اما امکان حضور نداشتند می‌توانند در این دوره شرکت کنند.
وی افزود: زوج‌های دانشجوی واجد شرایط می‌توانند تا پایان آذرماه از طریق سایت اینترنتی www.ezdevaj.nahad.ir یا مراجعه حضوری به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها یا امور فرهنگی دانشگاه‌ها برای شرکت در این مراسم ثبت‌نام کنند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408420

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408420/نام-نویسی-بیش-5-هزار-نفر-بیست-سومین-دوره-ازدواج-دانشجویی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com