کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهید جمشید ترکمان: ولایت فقیه را در عمل یاری کنید

15 آذر 1398 ساعت 13:10

شهید جمشید ترکمان در وصیت‌نامه خود آورده است: همیشه و در همه حال به ویژه در گرفتاری‌ها و مشکلات به یاد خدا باشید؛ همیشه در صحنه باشید و ولایت فقیه را یاری دهید نه در بیان بلکه در عمل.


به گزارش بلاغ «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید»
تبرک لحظاتمان با شهید جمشید ترکمان:
بسم الله الرحمن الرحیم
 
خدای را سپاس فراوان اگر چه در زمان حسین عزیزم نبودم تا ندای هل من ناصر ینصرنی او را  لبیک گویم  اکنون در زمان خمینی کبیر هستم و بر خود می‌بالم که فرماندهی چون امام زمان(عج) دارم و باز سپاس بیکران خدای را که توفیق خدمت در خوزستان مظلوم را به من عطا کرده است.
 سلام بر یگانه دوستم، مادرم، مادرجان من رفتم و تو چون زینب باش و در فراق من غم مخور، خوشحالم به داشتن مادری چون تو دلیر و تو مفختر باش به داشتن چنین فرزندی که فرزندت از سربازان امام زمان(عج) است و برای دین خدا جان داد.
تو ای پدر عزیز و بزرگوارم می‌خواهم مرا ببخشی و حلالم کنی چرا که واقعا شرمنده‌ام. از تمامی شما عزیزان، مادر و پدر بزرگوار و خواهران و برادران عزیزم و دیگر اقوام و آشنایان عاجرانه التماس دعا دارم و حلالیت می‌خواهم.
مادرجان از مال دنیا هیچ ندارم و از این بابت خوشحالم و تنها چیزی که از من به شما خواهد رسید شاید جسدم باشد دوست دارم آن گونه که هست بی‌غسل و کفن به خاک بسپارید.
نگویید که من ناکام رفتم که مرگ را بالاترین و والاترین چیزها می‌بینم چرا که تنها چیزی که می‌تواند آدمی را از این دنیای پست و پرمشقت نجات دهد و به دوست برساند همانا مرگ است مرگ و مرگ.
همیشه و در همه حال به ویژه در گرفتاری‌ها و مشکلات به یاد خدا باشید، بدانید که یاد او بهترین آرامش‌هاست، همیشه در صحنه باشید و همواره امام خمینی این نایب بر حق امام زمان را یاری دهید نه در بیان بلکه در عمل.
 خدا را شکر فراوان که لحظه مرگم را لحظه شهادتم قرار داد و از این باب نه تنها من بلکه شما نیز باید خوشحال و خرسند باشید.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408402

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408402/شهید-جمشید-ترکمان-ولایت-فقیه-عمل-یاری-کنید

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com