تاریخ انتشارجمعه ۱۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۳۹۵
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال گفت: به دنبال راه اندازی سیستم ویدیو چک در تمام شهرهای میزبان لیگ برتر هستیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ پیام سیفی‌زاده در مورد اعتراض شدید بازیکن قزوین به داور در دیدار با نیروی زمینی اظهار داشت: داور قاضی میدان است و هر تصمیمی که می‌گیرد، باید اجرا شود. اگر بازیکنان و کادر فنی اعتراض دارند، می‌توانند به روش بهتری انجام دهند؛ نه اینکه فحاشی کنند.
وی ادامه داد: به این موضوعات حتما رسیدگی می‌کنیم و اگر کار فرهنگی بیشتری صورت بگیرد، حتما وضعیت اصلاح خواهد شد.
وی در مورد اینکه در بازی های تهران از ویدیو چک استفاده می‌شود و آیا بنا دارید به شهرهای دیگر هم این سیستم را ببرید، گفت: خوشبختانه این سیستم ساخت داخل است و امیدواریم در تمام استان‌ها بتوانیم راه اندازی کنیم. متاسفانه برخی استان‌ها امکانات و فضاهای محدودی دارند و ابتدا باید زیرساخت‌ها بهبود پیدا کنند.
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون در خصوص سالن افراسیابی و اینکه وضعیت واگذاری آن به این رشته به کجا رسید، اظهار داشت: بسکتبال به عنوان اولین رشته تیمی به المپیک رفته و خواهش می‌کنیم که آنجا در اختیار ما قرار دهند. اگر بازی‌ها در مرکز شهر برگزار شود، تماشاگران بیشتری در سالن حضور پیدا خواهند کرد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴