کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کالچومرکاتو: استقلال استراماچونی دیگر متوقف نمی‌شود

15 آذر 1398 ساعت 9:00

سایت کالچو مرکاتو ایتالیا با اشاره به صدرنشینی آبی‌های تهران پس از پیروزی برابر شهرخودرو، نوشت: استقلال استراماچونی را دیگر نمی‌شود متوقف کرد.


به گزارش بلاغ تیم فوتبال استقلال تهران دیروز موفق شد در چهارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر، در ورزشگاه آزادی تهران با نتیجه یک بر صفر بر شهرخودرو غلبه کند. تک گل این بازی را شیخ دیاباته به ثمر رساند تا استقلال به طور موقت به صدر جدول رده بندی برسد.
سایت کالچومرکاته ایتالیا در مطلبی با عنوان "استقلال استراماچونی دیگر متوقف نمی شود"، نوشت: "استقلال در برابر دیدگان 100 هزار تماشاگر، بر تیم شهرخودرو غلبه کرد؛ یعنی نهمین پیروزی در 10 دیدار اخیر این تیم."
در این مطلب به گلزنی شیخ دیاباته اشاره شده و آمده است: "دیاباته امتیازآورترین بازیکن تیم است که شش گل به ثمر رسانده است؛ از 26 گل استقلال تا اینجای فصل. این تیم دارای بهترین خط حمله لیگ برتر ایران است."
کالچومرکاته عنوان کرده است: "با این موفقیت، استقلال به صدر جدول رده بندی رسید؛ هدفی که در شش سال گذشته به آن نرسیده بود."





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408377

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408377/کالچومرکاتو-استقلال-استراماچونی-دیگر-متوقف-نمی-شود

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com