تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۱
کد مطلب : ۴۰۸۳۴۴
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: نگاه ما به بازی فردا در عین حالی که می‌دانیم بازی سختی در مقابل نفت داریم، اما ما نیز حریف سخت‌کوشی هستیم و علاقه مندیم جایگاه خوبی را در نیم فصل به خود اختصاص دهیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم، اظهار کرد: صنعت نفت علیرغم همه مشکلاتی که در فوتبال وجود دارد نتایج خوبی به دست آورده، با این شرایط بازیکنان برای هواداران و تیم شهرشان تلاش می‌کنند و که جای تقدیر دارد.
وی ادامه داد: نگاه ما به بازی فردا در عین حالی که می‌دانیم بازی سختی در مقابل نفت داریم، اما ما نیز حریف سخت‌کوشی هستیم و علاقه مندیم جایگاه خوبی را در نیم فصل به خود اختصاص دهیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران تصریح کرد: حق ما بیشتر از امتیازاتی بوده که تاکنون به دست آوردیم و جایگاه ما گویای عملکرد تیم ما نیست، اما نگرانم نیستیم و تلاش خود را مضاعف خواهیم کرد،  بازیکنان نیز تلاش خود در برابر هر حریفی مضاعف می‌کنند.
فرکی با بیان اینکه برای ما تیم‌های بالا و پایین جدول تفاوتی ندارند، گفت: فوتبال به قدری نزدیک به هم است که در لیگ یک تیم‌ها می‌توانند با تیم های لیگ برتری رقابت کنند، این موضوع پیامی دارد که نشان می‌دهد بازیکنان با پتانسلی در فوتبال کشور وجود دارد و فردا نیز دو تیم نفت و پیکان در حالی مقابل هم قرار خواهند گرفت که نفت آبادان یک تیم تکنیکی است که همیشه به زیبایی فوتبال فکر می کنند، امیدوارم علاقه‌مندان از تماشای این دیدار لذت کافی را ببرند.
وی بیان کرد: امیدواریم که در ادامه امتیازات لازم را کسب کنیم، در ادامه دو بازی سخت را مقابل استقلال و سپاهان  داریم، اما نگران آینده هستیم چون دو بازی عقب افتاده در مقابل پارس جنوبی و تراکتور داریم که فکر می کنم به لحاظ زمان دچار مشکل شویم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان با بیان اینکه در این دیدار غایبی نداریم، خاطرنشان کرد: به هر حال تلاش خود را خواهیم کرد و از نیروی جوانی تیم را بیشتر کمک خواهیم گرفت تا بتوانیم نتیجه لازم را کسب کنیم، نگاه مسئولان باشگاه نیز منطقی و مثبت است و با توجه به هزینه‌هایی که انجام شده و امکاناتی که موجود داریم، به همراه چند تیم دیگر برای کسب سهیمه تلاش می کنیم و یا در جدول تک رقمی شویم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴