تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۳۲۰
فرمانده انتظامی شهرستان نور، از توقیف 3 دستگاه وانت نیسان حامل چوب قاچاق و کشف بیش از 5 تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمدزمان شالیکار در گفت‌وگو با خبرنگار در ساری، اظهار کرد: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مبارزه با قاچاق چوب و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی با چند دستگاه خودرو در امر قطع درختان و قاچاق چوب‌آلات جنگلی فعالیت می‌کنند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: با رصد و شناسایی متهمان به قاچاق چوب ماموران انتظامی این فرماندهی با هماهنگی مرجع قضائی و همکاری ماموران منابع طبیعی، سه دستگاه خودرو وانت نیسان، حامل چوب‌آلات جنگلی را شناسایی و رد اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نور خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروها موفق شدند، ۵ تن و ۵۰۰ کیلو گرم انواع چوب‌آلات جنگلی قاچاق را از متهمین کشف کنند.
شالیکار افزود: ارزش ریالی چوب‌آلات مکشوفه براساس نظریه کارشناسان بیش از ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده که در این ارتباط دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴