کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سنتر بسکتبال فرانسه: با جاه طلبی و اشتیاق زیادی به توکیو خواهیم رفت

14 آذر 1398 ساعت 11:50

بازیکن تیم ملی بسکتبال فرانسه گفت: ما با جاه طلبی و اشتیاق زیادی به المپیک 2020 توکیو خواهیم رفت.


به گزارش بلاغ تیم ملی بسکتبال فرانسه با کسب مقام سوم جام جهانی 2019 توانست مجوز حضور در المپیک 2020 توکیو را کسب کند.
وینسنت پوریر سنتر این تیم که در بوستون سلتیکز آمریکا بازی می‌کند در مورد حضور فرانسه در المپیک به سایت فدراسیون جهانی می‌گوید: هدف این است که یک تورنمنت عالی برگزار کنیم و در همان پویایی که در دو ماه گذشته داشته ایم‌، بمانیم. رقابت در مسابقات مانند المپیک یک امتیاز محسوب می شود و برای هر ورزشکار مهم نیست که در چه رشته ای در آن شرکت کنند.
وی ادامه می‌دهد: خاطرات خوب زیادی از تماشای المپیک در تلویزیون دارم، از تیم رویایی گرفته تا مدال نقره ای که فرانسه در سال 2000 در سیدنی بدست آورد. اگر فرصتی برای رقابت در المپیک بدست آورم ، بسیار خوشحال می‌شوم.
تیم ملی فرانسه از المپیک 2000 سیدنی به بعد روی سکو نرفته است. آنها در مرحله یک چهارم نهایی لندن و ریو ، هر دو بار به اسپانیا باختند و حذف شدند.
پوریر تاکید می‌کند: ما با جاه طلبی و اشتیاق زیادی به توکیو خواهیم رفت. به عنوان مثال کسب یک مدال، یک رویا خواهد بود و من هر روز سخت تلاش می‌کنم تا به بیشترین رویاهایی که می‌توانم، برسم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408314

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408314/سنتر-بسکتبال-فرانسه-جاه-طلبی-اشتیاق-زیادی-توکیو-خواهیم-رفت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com