تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۳۰۴
سفیر ارمنستان در ایران گفت: نباید همواره به اروپا چشم بدوزیم و خود ما به عنوان کشورهای همسایه نیز می‌توانیم دادوستد علمی و فناوری داشته باشیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ آرتاشس تومانیان در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید خود از پنج واحد تولیدی و صنعتی، آذربایجان شرقی را یکی از استان‌های توسعه‌یافته و توانمند از نظر فناوری و منابع انسانی خواند و  اظهار داشت: روابط رو به رشد ایران و ارمنستان این اجازه را می‌دهد که در مورد همکاری‌های مشترک در زمینه‌های مختلف فکر کنیم.

وی با اشاره به امضای توافق‌نامه تجارت آزاد بین ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا، گفت: کارآفرینان و فعالان اقتصادی ارمنی از مزایای عضویت در این اتحادیه بهره‌مند شده‌اند و اکنون زمان آن است که همراه با ایران، به طور مشترک از این امکانات استفاده کنیم.

تومانیان با بیان اینکه امکانات نامحدودی برای همکاری در زمینه‌های مختلف با ایران داریم، افزود: مسیر هزاران ساله‌ای که دو ملت ایران و ارمنستان طی کرده‌اند، ما را ملزم می‌کند که روابط کنونی را توسعه و تحکیم ببخشیم.
سفیر ارمنستان در ایران همچنین آمادگی کشورش را برای توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی و هنری با ایران اعلام کرد و گفت: نباید همواره به اروپا چشم بدوزیم و خود ما به عنوان کشورهای همسایه نیز می‌توانیم داد و ستد علمی و فناوری داشته باشیم.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰