نشست خبری آغاز به کار مجموعه کمیک موشن طلوع ققنوس‌ها برگزار شد؛

تولید کمیک موشن کتاب‌های «عباس دست‌طلا» و «دلتنگ نباش»

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۶
مجموعه چندرسانه‌ای طلوع ققنوس‌ها با محتوای ارزشی، به همت موسسه مبین مدیا وابسته به مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی تولید خواهد شد که این طرح با ساخت موشن گرافی از محتوای دو کتاب "عباس دست‌طلا" و "دلتنگ نباش"‌ که مقام معظم رهبری به آن تقریظ فرمودند، آغاز خواهد شد.
۰
plusresetminus
تولید کمیک موشن کتاب‌های «عباس دست‌طلا» و «دلتنگ نباش»
به گزارش بلاغ، نشست خبری آغاز تولید مجموعه کمیک موشن "طلوع ققنوس‌ها" با محوریت زندگی حاج عباس باقری، راوی کتاب «عباس دست طلا» و زندگی شهید مدافع حرم، "روح الله قربانی"، با حضور اصحاب رسانه و عوامل ساخت این مجموعه در پاتوق خبر برگزار شد.

مجموعه چندرسانه‌ای طلوع ققنوس‌ها با محتوای ارزشی، به همت موسسه مبین مدیا وابسته به مجمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی انقلاب اسلامی تولید خواهد شد که این طرح با ساخت موشن گرافی از محتوای دو کتاب "عباس دست‌طلا" و "دلتنگ نباش"‌ که مقام معظم رهبری به آن تقریظ فرمودند، آغاز خواهد شد.

کمیک موشن عباس دست طلا به تهیه‌کنندگی فرزین سلطانی که خود از رزمندگان دفاع مقدس و مدیرعامل شرکت فجر جهاد است تولید می‌شود. کمیک موشن شهید مدافع حرم روح الله قربانی نیز به تهیه‌کنندگی عابدین، رئیس انجمن چاپ کشور تولید خواهد شد.

رضا امیدوار تجریشی، نماینده مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی در این نشست خبری گفت: هدف از تولید این مجموعه، ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است و حمایت مالی از آن را شرکت حمل و نقل فجر جهاد وابسته به صندوق بازنشستگی کشور بر عهده دارد. این مجموعه در هفت قسمت از شبکه های دو، سه و افق سیما پخش خواهد شد.

 
دبیر جوانان مجمع تولیدکنندگان و فعالان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در گام اول با خاطراتی مواجه هستیم که کتاب هایشان نوشته شده اما در ادامه راه، ممکن است به سوژه هایی بپردازیم که هنوز کتابشان نوشته نشده و کمیک موشن های تولیدی باعث می شود نویسندگان دفاع مقدس به سراغ این سوژه ها بروند.
 
در ادامه برنامه، حاج عباس باقری به نقل خاطراتی از اولین روز جنگ و اعزامش به مناطق جنگی غرب کشور پرداخت.
 
سلطانی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل فجر جهاد که سابقه حضور در جبهه ها را داشته نیز در این نشست، سخنرانی کرد.
 
وی با اشاره به موقعیت شرکت حمل و نقل فجر جهاد و نقش این شرکت در جهاد اقتصادی و اقتصاد مقاومتی گفت: ما در جنگی تمام عیاریم و در سال گذشته شاهد سرمایه گذاری دشمن بر روی اعتصابات رانندگان حمل و نقل عمومی بودیم که شکر خدا این توطئه هم خنثی شد. ما به دنبال فرهنگ سازی هستیم و برای همین، نمونه های خوبی مثل حاج عباس باقری را باید به جامعه و خصوصا افرادی که در این صنف هستند، معرفی کنیم.
 
سلطانی افزود: مدت زمان تولید این اثر سه ماه است و امیدواریم وظیفه خود را در پیوند اقتصاد و فرهنگ، به خوبی انجام دهیم.
 
امیرحسین دولت آبادی، کارگردان این مجموعه نیز در این نشست خبری گفت: بازسازی صحنه های جنگ، هزینه زیادی می برد و مجبور بودیم داستان هایمان را در قالب کمیک موشن ارائه کنیم. مجموعه طلوع ققنوس ها چند فصل است که فعلا ساخت دو فصل از آن را آغاز کرده ایم و برای این کار از نیروهای حرفه ای و از بهترین پترن ها بهره برده ایم.
 
وی تصریح کرد: تلاش داریم این محصولات را به نحوی عرضه کنیم که علاوه بر پخش در رسانه ملی در شبکه های اجتماعی نیز قابلیت انتشار و تاثیرگذاری قابل توجه داشته باشد.
 
بابک عابدین، رییس انجمن صنف چاپ و بسته بندی کشور و تهیه‌کننده موشن گرافیک زندگی "شهید روح‌الله قربانی" هم در این نشست ضمن بیان سخنانی درباره شخصیت حاج عباس باقری گفت: روحیه جهادی و اشاره مقام معظم رهبری به عبارت «ما می توانیم» در خاطرات حاج عباس باقری به خوبی دیده می شود.
 
وی افزود: مهمترین اصل در هر جامعه ای فرهنگ است و اگر فرهنگ را توسعه بدهیم، مسائل مختلفمان حل می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴