تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۴۰۸۲۸۲
تیم نساجی از ساعت ۱۶ فردا در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان سپاهان اصفهان است.
۰
plusresetminus
مصاف دیدنی نساجی و سپاهان در وطنی
به گزارش بلاغ، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و سپاهان اصفهان، فردا دیدنی خواهد بود.

از هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم نساجی مازندران از ساعت ۱۶ عصر فردا پنجشنبه ۱۴ آذر در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر میزبان سپاهان اصفهان است.

نساجی که با ۱۱ امتیاز در رده دوازدهم جدول جای دارد فردا به مصاف سپاهانی می‌رود که با ۲۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

دیدار دو تیم در فصل گذشته در قائم شهر با حواشی زیادی همراه بود. در آن بازی شعار‌هایی علیه قلعه نویی در استادیوم شهید وطنی داده شد که بعد‌ها در ورزشگاه‌های دیگر هم تکرار شد که این موضوع زیاد به مذاق سرمربی سپاهان و مدیر عامل باشگاه نساجی که دوست وی است خوش نیامد.

صنیعی فر بعد‌ها در مصاحبه هایش از قلعه نویی به عنوان دوست و مشاورش یاد کرد که در راه لیگ برتری شدن نساجی کمک زیادی کرد و شایسته نیست از طرف تماشاگران قائم شهری مورد بی محبتی قرار گیرد. تماشاگرانی که به پر شور بودن شهره هستند و نباید بگذارند عده‌ای تماشاگر نما، محیط ورزشگاه‌ها را آلوده کنند.

نساجی که در بازی گذشته خانگی خود در دیداری که خوب بازی کرده بود مقابل استقلال تهران شکست خورد، اما اگر مهاجمانش دقت کرده بودند شاید نتیجه دیگری رقم می‌خورد.

نساجی فردا در برابر سپاهان که امسال تیم خطرناکی است باید حواسش جمع باشد تا در ضد حمله‌ها اسیر تاکتیک این تیم نشوند و با دست پر از زمین خارج شوند و در پایان فصل، حسرت امتیازات از دست رفته را نخورند.

حضور ولسیانی مدافع این فصل سپاهان در بازی فردا که پارسال در جمع قرمز پوشان نساجی بازی می‌کرد می‌تواند جالب باشد. سپاهان هفته گذشته در بازی که با حرف و حدیث زیادی همراه بود با گل دقیقه ۹۵ از شکست مقابل استقلال فرار کرد و تنها یک امتیاز کسب کرد.

داوری بازی حساس نساجی – سپاهان بر عهده محمدرضا اکبریان از داوران خوب کشور است که به همراه کمک‌هایش آرمان اسعدی و ایوب غلامزاده این دیدار را قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰