کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جهاد کشاورزی آمل عنوان کرد

سهم 290 میلیارد دلاری آمل از صادرات محصولات لبنی

13 آذر 1398 ساعت 13:07

مدیر جهاد کشاورزی آمل از سهم 290 میلیون دلاری آمل از صادرات محصولات لبنی خبر داد.


سید حسین اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ از تولید روزانه 3 هزار تن انواع پنیر، ماست، بستنی، دوغ، خامه، دسر، انواع نوشیدنی و ... در 5 واحد لبنی آمل خبر داد و گفت: این مقدار تولید در روز روانه بازار داخلی و به کشورهای حوزه خلیج فارس عراق، افغانستان، روسیه، پاکستان، ترکیه و کشورهای حوزه دریای خزر صادر می‌شود.

 وی با بیان اینکه این واحد های تولیدی زمینه اشتغال بیش از 18 هزار نفر را فراهم کرده است، تصریح کرد: با توجه به اهمیت حضور محصولات لبنی در سبد تغذیه خانوار، و کمتر بودن میانگین مصرف لبنیات در ایران نسبت به استاندارد جهانی و جمعیت جوان کشور ، نیاز بالایی به مصرف لبنیات سالم فارغ از برند تجاری در کشور وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اعلام اینکه طبیعتا باید آینده رو به رشدی برای محصولات لبنی متصور شد، خاطرنشان کرد: برای تحقق آن می بایست  اقدامات زیربنایی مناسب تری صورت پذیرد که می توان به فرهنگ سازی عمومی، بهبود فضای کسب و کار و به روز رسانی استانداردهای حال حاضر اشاره کرد.

این مسئول افزود: سلامت ، نوآوری ، تنوع ، کیفیت و رعایت حقوق مصرف کنندگان همیشه ارکان سیاست های کسب و کار برای این شرکتها بوده است.

 اسلامی، توسعه برندهای تحت مدیریت را با خلق برندهای تازه در برنامه کار دانست و افزود: هدف آن باید اولا توجه و تمرکز به گروه محصولات خاص به لحاظ کیفیت و سلامت و ایجاد شرکت های متخصص در آن گروه باشد و  ثانیا تولید محصولات متنوع، برای حق انتخاب مصرف کنندگان با سلایق و خواسته های مختلف نیز محقق شود.

وی در پایان با اشاره به سهم 290 میلیون دلاری آمل از صادرات لبنی گفت: این مهم به طوری محقق شد که بزرگترین تولیدکننده فرآورده‌های لبنی در کشور و بزرگ‌ترین واحد صادرکننده فراورده‌های لبنی ایران در شهرستان آمل است.

انتهای پیام/


کد مطلب: 408279

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408279/سهم-290-میلیارد-دلاری-آمل-صادرات-محصولات-لبنی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com