تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۲۵۲
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم سپاهان اصفهان مهمان نساجی مازندران خواهد بود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز پنج‌شنبه 14 آذر ماه در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف حریف خود نساجی مازندران خواهد رفت.
طلایی‌پوشان که در فصل جاری عملکرد راضی‌کننده‌ای داشته و تاکنون متحمل شکست در لیگ برتر نشده‌اند، در حالی برای انجام این بازی به مازندران سفر می‌کنند که برای تثبیت صدرنشینی خود نیاز به هر 3 امتیاز این دیدار دارند.
شاگردان امیر قلعه‌نویی در سپاهان هفته گذشته و در اصفهان بازی زیبایی انجام داد و در لحظات پایانی از شکست گریخت؛ سپاهان که در این فصل مقابل تیم‌هایی که مدعی قهرمانی نیستند، بیشتر تن به تساوی داده است.
نساجی مازندارن که 7 هفته است رنگ پیروزی را ندیده است، با توجه به این‌که هفته گذشته و با لغو بازی با پرسپولیس، استراحت کرده است، برای کسب هر 3 امتیاز خانگی این بازی مقابل سپاهان قرار می‌گیرد.

داوران دیدار سپاهان و نساجی
این بازی از ساعت 16 روز پنج‌شنبه و در ورزشگاه وطنی قائمشهر آغاز می‌شود و محمدرضا اکبریان قضاوت این دیدار را برعهده دارد و آرمان اسعدی، ایوب غلامزاده، یاسر همرنگ، سعید رحیمی‌مقدم و محمدرضا مدیرروستا نیز وی را در این امر همراهی می‌کنند؛ ناظر داوری نیز حیدر شکور خواهد بود.
محرومان و مصدومان دو تیم
سپاهان در این دیدار سجاد شهباززاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و محسن مسلمان، حامد بحیرایی و محمد ایران‌پوریان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی طلایی‌پوشان نیستند؛ در نساجی اما بازیکنی محروم نیست و سایر بازیکنان با صلاح‌دید کادر فنی به میدان خواهند رفت.
نتایج بازی‌های گذشته
سپاهان هفته گذشته میزبان استقلال تهران بود و با نتیجه 2 بر 2 به تساوی رسید؛ شاگردان امیر قلعه‌نویی با کسب 6 پیروزی و5 تساوی و با 23 امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی حضور دارند.
نساجی هم هفته قبل بازی‌اش با پرسپولیس لغو شد، در هفته یازدهم میزبان استقلال بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک شکست خورد؛ شاگردان مهاجری با 2 برد، 5 تساوی و 4 شکست و 11 امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته‌اند.
تاریخچه بازی‌های دو تیم
این دو تیم در تاریخ لیگ برتر سابقه 2 بازی با یکدیگر را دارند که سپاهان در بازی رفت فصل گذشته با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی رسید و در بازی برگشت بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
این 2 تیم فصل قبل در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی نیز دو تیم در اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این سپاهان بود که در ضربات پنالتی به برتری رسید.
بهترین گلزنان دو تیم
در سپاهان کی‌روش استنلی با 3 گل بهترین گلزن است و علی قربانی، گئورگی ولسیانی، محمد محبی و سجاد شهباززاده هر کدام 2 گل به ثمر رسانده‌اند؛ در نساجی مازندران نیز علی شجاعی 3 گل به ثمر رسانده و علی‌اصغر عاشوری، رحمان جعفری و محمد عباس‌زاده هر کدام 2 گل زده‌اند.

به گزارش فارس، برنامه کامل بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:
چهارشنبه 13 آذر ماه
پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی‌تبریز
سایپا - فولاد خوزستان
پنج‌شنبه 14 آذر ماه
استقلال - شهر خودرو
تراکتور تبریز - شاهین شهرداری‌بوشهر
گل‌گهر سیرجان - نفت‌ مسجدسلیمان
نساجی مازندران - سپاهان اصفهان
صنعت نفت آبادان - پیکان
ذوب‌آهن اصفهان - پرسپولیس





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴