تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۷۹
هیأتی متشکل از مقام‌های امنیتی و دیپلماتیک رژیم صهیونیستی برای رایزنی در مورد امضای معاهده عدم تجاوز با چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس وارد واشنگتن شده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه گزارش داده‌اند که یک هیأت عالی‌رتبه سیاسی و امنیتی این رژیم برای رایزنی در مورد حرکت به سمت عادی‌سازی روابط با برخی کشورهای عربی، وارد واشنگتن پایتخت آمریکا شده است. 
ساعتی پیش «اسرائیل کاتص» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به رادیو «جی‌ال‌زد» گفته بود که این هیأت قرار است برای بحث در مورد انعقاد یک توافق «عدم تجاوز» میان این رژیم و چند کشور عربی، گفت‌وگو کند.
به نوشته پایگاه خبری «کان» رژیم صهیونیستی، این هیأت که ساعتی پیش وارد واشنگتن شده، مقام‌هایی از وزارت خارجه، شورای امنیتی و دیگر ارکان رژیم صهیونیستی حضور دارند.
پیشتر گزارش شده بود که کابینه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت پشت‌پرده در حال رایزنی با چند کشور عربی است تا با آن‌ها معاهده عدم خصومت و عدم تجاوز امضا کند.
در ماه‌های گذشته نتانیاهو بارها از برقراری روابط پشت پرده میان تل‌آویو و چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس صحبت کرده است، با این وجود به گفته وی این روابط فعلا علنی نمی‌شوند، چراکه ممکن است با واکنش منفی افکار عمومی جهان عرب روبرو شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴