تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۷۰
سرپرست فدراسیون دوومیدانی با اعلام آغاز اردوهای تمریناتی احسان حدادی و حسن تفتیان گفت: المپیکی های فدراسیون دوومیدانی با استعانت از امام هشتم برای پیکار در المپیک 2020، تمرینات خود را آغاز کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازوزارت ورزش و جوانان، ایرج عرب تقویت مسافران توکیو را اصلی ترین هدف حال حاضر فدراسیون دوومیدانی دانست و گفت: اردوی دو تن از ورزشکاران ما که حد نصاب شرکت در این دوره را کسب کرده اند، آغاز شده است.
عرب که اکنون سکان هدایت یکی از ورزش های مادر و پایه را بر عهده گرفته، تاکید کرد: فضای معنوی حاکم بر فدراسیون دوومیدانی و روحیه عرفانی ورزشکاران این حوزه عاملی مهم برای  افزایش موفقیت های آنهاست.
وی گفت: هر دو ورزشکار دوومیدانی که تا کنون موفق به کسب سهمیه شده اند، اولین اردوی خود را در جوار حرم ثامن الائمه برگزار کردند تا ضمن با مدد گرفتن از آن حضرت، موفقیت خود را بیمه کنند.
سرپرست فدراسیون با اعلام اینکه حسن تفتیان همچنان در اردوی مشهد مقدس مشغول تمرین است، افزود: اردوی کیش احسان حدادی از ابتدای آذرماه آغاز شده و او با همراهی مربی و فیزیوتراپش در این اردو تمرین خواهد کرد.
عرب با اشاره به شانس بالای مهدی پیرجهان برای کسب سهمیه سوم گفت: هم اکنون برای حفظ آمادگی و افزایش شانس برای پیرجهان نیز برنامه های منسجم و منظمی داریم و سومین سهمیه برای دو و میدانی ایران در دسترس است.
او از محمدحسین ابارقی، مهدی پیرجهان، بهنام شیری، حسین رسولی و کیوان قنبرزاده به عنوان دیگر امید های کسب سهمیه یاد کرد و گفت: پس از فروردین سال 99 بار دیگر این ورزشکاران شانس کسب سهمیه خواهند داشت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴