تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۸
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی تاکید کرد که هزینه‌های انتخاباتی‌ام را شفاف به مردم خواهد گفت.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ وهاب عزیزی دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی پس از حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در انتخابات دوره یازدهم مجلس در جمع خبرنگاران با اشاره به فرمایش روز گذشته مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پذیرش مسؤلیت تعهدآور است، گفت: مقام معظم رهبری نگاهی تیزبینانه و هوشمندانه‌ای دارند چرا که ایشان پیش از این هم فرموده بودند گذشته مجلس باید جوان و انقلابی باشد که در این دو کلمه، معانی و تعبیرهای بسیار زیادی نهفته است. 
وی افزود: وقتی مجلس جوان شکل بگیرد، تحرک و پویایی و آرمانگرایی در آن کاملاً واضح و مشهود خواهد بود، ضمن اینکه این مجلس براساس باورهای مردم و خواسته‌ها و نیازهای آنها حرکت خواهد کرد. 
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی گفت: مجلسی که شاخص‌های انقلابی‌گری دارد، با مردم صادق بوده و به اهداف و آرمانهای آن پایبند است و بر همین اساس هم نمایندگان انقلابی به آن ورود خواهند کرد. 
عزیزی گفت: مجلس برآمده از نمایندگان انقلابی در عمل نشان می‌دهد که به شاخص‌های توسعه کشور توجه کرده و به دنبال پویایی آن است و بر همین اساس هم برنامه‌ریزی مدونی انجام می‌دهد. 
وی تصریح کرد: نامزد انقلابی مجلس خود را اسیر و آلوده مافیای سیاسی و اقتصادی نکرده و با جریانات زد و بند نخواهد کرد. 
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی درباره اعلام شفاف هزینه‌های انتخاباتی‌اش افزود: من حتماً این کار را خواهم کرد، ضمن اینکه از مردم می‌خواهم که به نامزدهایی که در انتخابات ریخت و پاش انجام می‌دهند و هزینه‌های گزاف دارند رأی ندهند. 
وی افزود: ریخت و پاش نامزدهای انتخاباتی از سوی نامزدها از طرف افرادی صورت می‌گیرد که از قبل انتخابات، اعتبار مردم را فروخته‌اند ضمن اینکه این افراد خود را به لابی‌های اقتصادی و سوءاستفاده‌گران فروخته‌ و  وقتی وارد مجلس شوند برای مردم کار نکرده و دراختیار گروه‌های سوءاستفاده‌گر هستند. 
وی خطاب به مردم گفت: مردم باید به سمت تحقیق و جست‌وجوی نامزدهایی بروند که سوابق سیاسی و اقتصادی آنها روشن بوده و به این افراد رأی دهند، مهم نیست که چهره آنان مشهور باش یا نباشد، مردم وظیفه دارند افراد سالم را از بین اسامی نامزدها استخراج کرده و به آنها رأی دهند. 
دبیرکل جبهه جهادگران ایران اسلامی درباره ضعف مجلس دهم گفت: این مجلس با مردم فاصله زیادی داشت، ضمن اینکه مجلس دهم وامدار گروه‌ها، افراد و بنگاه‌های اقتصادی بود، هر چند که افراد معدودی در این مجلس بودند که تلاش می کردند آن را از مسیری که ذکر کردم خارج کنند و به مسیر انقلاب اسلامی بازگردانند ولی خیلی موفق نشدند.




بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴