تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۶
کد مطلب : ۴۰۸۱۶۴
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بیش از ۳۰ گروه راهداری با توجه به شرایط جوی در جاده‌های برفگیر مازندران مستقر شدند.
۰
plusresetminus
آماده‌باش راهداران در جاده‌های برفگیر مازندران
به گزارش بلاغ، عباسعلی نجفی در گفت و گو با خبرنگار ما با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد و بارشی، راهداران برای اجرای عملیات برفروبی و ایمن سازی جاده‌های کوهستانی در مناطق برفگیر و ارتفاعات استان، مستقر شدند.

وی با بیان اینکه 33گروه راهداری با 250ماشین و 350راهدار در راههای ارتباطی استان مستقرند افزود: اکنون 22 راهدارخانه برای ارائه امکانات به مسافران و در راه ماندگان در محور‌های ارتباطی مازندران تجهیز شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به آمادگی این اداره کل به منظور حفظ ایمنی در جاده‌ها و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با امکانات گروههای راهداری اشاره و به رانندگان توصیه کرد؛ با رعایت قوانین و مقرارت، تجهیزات ایمنی به ویژه زنجیر چرخ تردد کنند.

نجفی گفت: مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آمار تردد و آخرین وضعیت راهها با توجه به شرایط جوی با سامانه پیام کوتاه 10000141 و تلفن گویای 141 ارتباط برقرار کنند.

وی تصریح کرد: از 10 هزار کیلومتر طول راههای ارتباطی مازندران، 13 گردنه به‌ طول 700 کیلومتر و 3 هزار و 700 کیلومتر مسیر‌ برفگیر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴