تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۵۴
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: تعدادی از مسؤولان مانند آقای روحانی علاقه‌ای به حضور در جمع دانشجویان و پاسخ‌گویی نسبت به عملکرد خود ندارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ توحید تقی‌زاده دبیر واحد تشکیلات و امور شهرستان‌های اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: 16 آذر نماد آرمانخواهی و مطالبه گری است و با نزدیک شدن به این مناسبت مهم دانشجویی انتظار می‌رود که نقش جنبش دانشجویی پیش از پیش در جامعه دیده شود.
وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین رسالت‌های جنبش دانشجویی مطالبه گری است که باید اتفاق بیافتد در همین راستا تریبون هایی به مناسبت 16 آذر وجود دارد که باعث انتقال نظریات دانشجویان به عنوان نمایندگان و چشمان بیدار جامعه به مسئولین اتفاق بیافتد.
تقی‌زاده تاکید کرد: متاسفانه تعدادی از مسئولین برخلاف نظر رهبر انقلاب مبنی بر برقراری ارتباط و حضور در جمع‌های دانشجویی علاقه ای به پاسخگویی نسبت به عمکلرد خود ندارند و بعضا که حضور هم داشته اند بی تفاوت عبور کرده اند.
وی گفت: یکی از نمونه‌های جدی عدم توجه به جنبش دانشجویی رفتار آقای روحانی رئیس جمهور تدبیر و امید کشورمان است که ظاهرا علاقه ای به حضور در دانشگاه ها آن سالی یکبار در مناسبت 16 آذر را هم ندارد. در سالهای گذشته شاهد آن بودیم که نهاد ریاست جمهوری کمترین اهمیت را به این مسئله داده است و با برگزاری مراسمات تشریفاتی و تریبون های مهندسی شده سعی بر تک صدایی کردن فضای دانشگاه ها داشته است.
این فعال دانشجویی ادامه داد: شنیده ها حاکی از آن است که امسال نیز شاهد ادامه روند سال‌های گذشته هستیم. از رئیس جمهور انتظار می رود به عنوان شخص اول اجرایی کشور شنونده سخنان و مطالبات به حق فرزندان این مرز و بوم باشد. قطعا صحبت ها از روی دلسوزی و انتقاد به عمکلرد ایشان و مجموعه دولت خواهد بود و نه مخالفتی با دولت و شخص ایشان که متاسفانه علاقه‌ای به پذیرش این صحبت ندارند. 
وی گفت: لازم به ذکر است در دو سال گذشته به اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی کشور هیچ تریبونی اختصاص داده نشده است که این نیز سندی بر عدم اعتقاد به جنبش دانشجویی به عنوان موذنان جامعه است.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴