BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> صدور بیش از 6 هزار دفترچه برای بیمه‌شدگان میاندورودی | بلاغ نیوز
سرپرست اداره بیمه سلامت میاندورود عنوان کرد

صدور بیش از 6 هزار دفترچه برای بیمه‌شدگان میاندورودی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۲۰
سرپرست اداره بیمه سلامت میاندورود گفت: از ابتدای امسال تاکنون 6 هزار و 390 جلد دفترچه برای بیمه شدگان این شهرستان صادر شد.
۰
plusresetminus
صدور بیش از 6 هزار دفترچه برای بیمه‌شدگان میاندورودی
سیدفخرالدین هاشمی جویباری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، اظهار کرد: حدود 60 درصد از جمعیت شهرستان میاندورود تحت پوشش صندوق‌های مختلف بیمه‌ای این سازمان شامل كاركنان دولت، بیمه همگانی سلامت و ایرانیان، ساير اقشار و روستاييان قرار دارند.

وی افزود: از این تعداد بیمه شدگان، بیش از 29 هزار نفر بیمه شدگان روستایی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و از خدمات متنوع بیمه درمان برخوردار هستند.

سرپرست اداره بیمه سلامت میاندورود تصریح کرد: 13 مؤسسه درمانی نیز در سطح شهرستان با این اداره کل طرف قرارداد هستند که با تلاش و عزم بالای کارکنان خدوم این اداره مشغول خدمت‌رسانی به مردم شریف و بیمه شدگان هستند.

این مسؤول یادآور شد: با اجرای طرح‌های نوین الکترونیک سازمان بیمه سلامت در سطح استان ( رسیدگی الكترونیك اسناد، نسخه نویسی الكترونیک، استحقاق سنجی و نظام ‏ارجاع الكترونیک ) با تعامل مناسب بیمه سلامت و تمامی تلاش‌گران عرصه سلامت در حال اجراست.

هاشمی بیان کرد: اجرای این طرح از آغاز تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته و امیدواریم با اجرای کامل این طرح و تعامل منجر به تولید نسخه الکترونیک شود که البته موجب یکسان شدن ساختار داده‌های سامانه‌های بیمارستانی برای کلیه پرونده‌ها و تشکیل پرونده الکترونیک سلامت برای تمامی بیمه شدگان شود.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان میاندورود نیز طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی توسط سه نفر از پزشکان در مطب عمومی در حال اجرا است.

سرپرست اداره بیمه سلامت میاندورود گفت: طرح پوشش بیمه همگانی اجباری از تاریخ سیزدهم آبان ماه امسال، (به مدت ۶ ماه) در سازمان بیمه سلامت اجرایی شد و متقاضیان برای بهره‌مندی از پوشش بیمه درمان می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هاشمی افزود: متقاضیان جهت ثبت‌نام به سامانه ارزیابی وسع در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رجوع کرده و پس از اعلام نتیجه ارزیابی وسع، بر اساس دهک درآمدی به صورت رایگان و یا مشارکت در پرداخت حق سرانه، تحت پوشش سازمان بیمه سلامت قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان بدون انجام آزمون وسع با پرداخت 580 هزار و800 تومان می‌توانند بدون انجام آزمون وسع برای یکسال تحت پوشش بیمه درمان سازمان بیمه سلامت قرار بگیرید.

هاشمی اظهار کرد: جمعیت بیمه شده روستایی 29هزار و 71 نفر، جمعیت بیمه شده کارمندی 2هزار و ۴۳۹ نفر، جمعیت بیمه شده سایر اقشار هزار و 27 نفر، بیمه سلامت ایرانیان 7نفر، همگانی 34نفر، که در مجموع 32 هزار و 578 نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

وی کل هزینه انجام شده برای بیمه شدگان در سال 97 را مبلغ 52میلیارد و 265 میلیون و 588 هزار و 543 (ریال) بیان کرد و افزود: هزینه‌های انجام شده برای بیمه شدگان از ابتدای سال 98 تاکنون؛ در بخش داروخانه، 6 هزار و 867 نسخه با هزینه 886 میلیون و 299 هزار و 167 ریال و در بخش آزمایشگاه؛ 867 نسخه با هزینه 238 میلیون و 931 هزار و 48 ریال بوده است.

هاشمی به تعداد بیماران خاص شهرستان میاندرود اشاره کرد و گفت: 61 نفر از بیماران خاص شهرستان که شامل ام .اس، تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و پیوند می‌باشند که تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

سرپرست اداره بیمه سلامت میاندورود در پایان اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تا کنون تعداد 6 هزار و390 جلد دفترچه برای بیمه شدگان این شهرستان صادر شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴