تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۴۰۸۱۱۱
سرمربی تیم فوتبال دماوند آمل گفت: برای برد حاضر می‌شویم، از هواداران می‌خواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند و جشن صعود را بگیریم.
۰
plusresetminus
تیم فوتبال دماوند آمل در یک قدمی صعود به لیگ دسته دوم/ تنها نماینده مازندران آماده بازی با البرز
مهرداد حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به دیدار فینال هفته آخر لیگ دسته سوم کشور در استادیوم کارگران اجوارکلای آمل، اظهار کرد:  با ۲۱ امتیاز، در میان ۷ نماینده استان مازندران که در مسابقات حضور داشتند تنها نماینده مازندران در  کورس صعود هستیم.

وی با بیان اینکه به خوبی توانستیم باخت بدمان را جبران کنیم، عنوان کرد: با وجود باخت بد در آمل در سه هفته، سه برد را بدست اوردیم و با کسب امتیاز به هفته آخر برسیم وضعیت خوبی در جدول داشته باشیم.
 
سرمربی تیم فوتبال دماوند تصریح کرد: بازیکن ایثار کردن و نشان دادند، باخت در آمل یک اتفاق بوده و تیم ما شایستگی بهترین ها را دارد.

وی بازی با تیم کرج را بازی حساسی خواند و تاکید کرد: با توجه به وضعیت جدول و اینکه تیم برق آرا هیچ شکستی نداشته و با ۱۹ امتیاز و  اختلاف ۲ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، حساسیت های زیادی ایجاد می کند .

حبیبی خاطرنشان کرد: تیم برق آرا برای پیروزی میاید تا آخرین بخت خود را برای صعود امتحان کند.

وی از آمادگی کامل تیم دماوند خبر داد و اظهار کرد: بهترین خط حمله را در میان ۶۵ تیم حاضر داشتیم، با بیشترین گل زده اکثر رکوردها را در این دوره از مسابقات توانستیم به نام خودمان بدست آوریم.

سرمربی جوان تیم دماوند بیان کرد: از بازی ها تا به امروز راضی بودیم، جز دو بازی که بازنده بودیم، از بازیکنان ها راضی بودم مزد زحمتهاشون را گرفتن و شایستگی خود را نشان دادند.

وی ادامه داد: تیم برق ارای البرز روز سختی را در ورزشگاه اجیارکلا خواهد داشت.

حبیبی قول پیروزی را به هواداران داد و افزود: برای برد حاضر می شویم، از هواداران میخواهم مثل همیشه از ما حمایت کنند و جشن صعود رو بگیریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴