کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهرمی: لزوم همکاری بخش خصوصی با دولت برای توسعه کسب وکار

11 آذر 1398 ساعت 13:50

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با همکاری بخش خصوصی و اپراتورها می‌توانیم از سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها حمایت کنیم که خوشبختانه این موضوع در پست نیز در حال انجام است.


به گزارش بلاغ محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌و‌گو با خبرنگار با اشاره به فعالیت‌های این وزارتخانه در راستای ارتقای فعالیت‌های ارتباطی گفت: این موضوع را نباید فراموش کنیم که در خصوصی سازی و ارتقای کیفیت، دولت بازیگر خوبی نیست و نمی تواند خرق عادت کند.
وی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری بخش خصوصی و اپراتورها در برطرف کردن بسیاری از نیاز‌های مردم، اضافه کرد: استارت‌آپ‌ها نیز در این حوزه فعال شوند.

توسعه کسب وکار با همکاری بخش خصوصی
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با همکاری بخش خصوصی و اپراتورها می‌توانیم از سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارها حمایت کنیم که خوشبختانه این موضوع در پست نیز در حال انجام  است.
وی در پایان خاطر نشان کرد: خدمات بهتری با همکاری بخش خصوصی و اپراتور‌ها به مردم ارائه شده و میزان رضایت از فعالیت‌های نهادهای ارتباطی به خصوص توسط پست بیشتر می‌شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 408083

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/408083/جهرمی-لزوم-همکاری-بخش-خصوصی-دولت-توسعه-کسب-وکار

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com