تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۸۰۸۲
شرکت تجهیزات ارتباطات مخابراتی ایالات متحده سومین اجلاس سالانه فناوری را با هدف تمرکز بر موضوعاتی از جمله گسترش جهانی ۵G آغاز می‌کند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشینهوا، شرکت تجهیزات ارتباطات مخابراتی ایالات متحده «Qualcomm» سومین اجلاس سالانه فناوری اسنپدراگون در هاوایی را با هدف تمرکز بر موضوعاتی از جمله گسترش جهانی ۵G آغاز می‌کند.
کوالکام در سال ۱۹۸۵ توسط دانش‌آموختگان مؤسسه فناوری ماساچوست و پروفسور جیکابز از دانشگاه کالیفرنیا، سن دیگو، به همراه آندره وتربی، راه‌اندازی شد.
نخستین محصول شرکت کوالکام، پروژه راه‌اندازی ماهواره اومنی‌تراکس بود، که از شرکت اومنی‌نت خریداری شد و در زمینه ارائه خدمات پیام کوتاه و جی‌پی‌اس فعالیت می‌کرد. اومنی‌نت نیز توسط پرویز نظریان و نیل کادیشا تأسیس شده‌ است.
این شرکت در وب سایت خود گفت: مدیران کوالکام در صنعت تلفن همراه آخرین پیشرفت ۵G را به اشتراک می گذارند، فناوری که قابلیت‌های آینده دستگاه‌های تلفن همراه را شکل می‌دهد.
به گفته مدیر کوالکام،کلیدهای اصلی شامل پلتفرم موبایل Snapdragon Mobile، Always On و Always Connected PC خواهند بود.
کریستیانو آمون، رئیس کوالکام که میزبان این رویداد بود گفت: این شرکت در پیشرفت و راه اندازی ۳G و ۴G نقش مهمی داشت و ما بر اساس همین رویه ۵G را توسعه می‌دهیم.
سال گذشته در اجلاس فناوری «Snapdragon Tech» به جهانیان نشان دادیم که ۵G یک واقعیت است. امسال، ما مشتاق هستیم که بیش از ۳۰۰ عضو جامعه مطبوعات و تحلیل‌گران را گرد هم آوریم تا در مورد دستگاه‌ها، خدمات و تجربیات شگفت انگیز صحبت کنیم؛ با استفاده از این نسل از فناوری بی‌سیم و آنچه هنوز به وجود آمده است اطلاعات جدیدی در دست قرار گیرد.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴