تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۰۷۳
نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی در یک روزنامه چینی نشان می‌دهد، ۸۲.۴ درصد والدین چینی نگران هستند که کودکان آنها خواب کافی نداشته باشند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشینهوا، نتایج به دست آمده از یک نظرسنجی که توسط روزنامه چینی صورت گرفت نشان می‌دهد، ۸۲.۴ درصد والدین چینی نگران هستند که کودکان آنها خواب کافی نداشته باشند.
به نقل از این روزنامه، سان هونگیان، مدیر انستیتوی تحقیقات کودک در مرکز تحقیقات جوانان و کودکان چین گفت: عادت خواب در دانش آموزان دبستان و راهنمایی روز به روز بدتر می‌شود و نسبت کسانی که فاقد خواب هستند افزایش پیدا می‌کند.
براساس این نظرسنجی که توسط انجمن تحقیقات خواب منتشر شده، تقریبا ۶۳ درصد از کودکان و نوجوانان چینی بین ۶ تا 17 سال کمتر از هشت ساعت در روز می‌خوابند؛ همین وضعیت برای حدود ۸۱.۲ درصد از نوجوانان بین ۱۳ تا ۱۷ سال نیز صدق می‌کند.
این بررسی نشان داد که کار بیش از حد مدرسه و بازی با موبایل و تبلت هوشمند دو دلیل اصلی کمبود خواب به حساب می‌آید که به ترتیب ۶۱.۱ و ۵۴.۵ درصد را شامل می‌شود.
سان گفت: فشار کار در خانه مدت‌ها بیشترین تأثیر را در خواب کودکان داشته، در حالی که استفاده از وسایل الکترونیکی و اینترنت اوضاع را تشدید کرده است.
در این نظرسنجی ۱۸۷۶ نفر از والدین با فرزندان بین شش تا ۱۷ سال وجود داشته است که ۷۷ درصد از آنها در شهرهای درجه یک و درجه دوم زندگی می‌کنند.






بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴