تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۴۰۷۹۵۴
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن گفت: ما بازیکنان خوبی داریم و امسال می‌توانیم مقام کسب کنیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ فریناز طائرپور در گفت وگو با خبرنگار  درباره برتری مقابل پالایش نفت آبادان در هفته سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان اظهار داشت:‌ بازی‌های بسیار خوبی انجام دادیم و من از بازیکنانم راضی بودم، هر چند اعتقاد دارم آنها همه بازی خود را انجام ندادند. ابتدای بازی پایاپای پیش رفت، اما در نهایت ما بودیم که توانستیم اختلافات را بیشتر کرده و این تیم را شکست دهیم. 
وی درباره مصدومیت زهرا عدالت یادآور شد: یکی از بازیکنان نفت با ماسک صورتش با بازیکن ما برخورد کرد که همین موضوع باعث شد فک عدالت بشکند. فکر نمی‌کنم او بتواند به بازی بعدی برسد، البته ما این اجاره را هم به او نخواهیم داد تا او کاملاً خوب شود. 
سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن با بیان اینکه تیمش می‌تواند در لیگ امسال مقام بیاورد، خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم، فکر می‌‌کنم که بتوانیم مقام کسب کنیم، البته همه تیم‌ها خوب هستند و نمی‌توان گفت کدام تیم مدعی قهرمانی است. 
طائرپور در پاسخ به این سؤال که به نظر می‌رسد در گروه خوبی قرار گرفته‌اید، یادآور شد: نه اینطور نیست، چون ما یک تیم تهرانی هستیم که باید به پنج شهر سفر کنیم، این سفرها از نظر مالی هزینه زیادی برای ما دارد. هفته آینده باید مقابل نماینده شیراز بازی کنیم، من هیچ فیلمی از بازی این تیم ندیدم و نمی‌دانم شرایط حریف چگونه است. ما تا اینجا خوب بوده‌ایم و تمرینات بدنسازی ما هم طبق برنامه انجام شده است. 
وی درباره داوری‌های انجام شده تا هفته سوم لیگ برتر، گفت: خیلی خوب بود، در بازی با نفت آبادان ما هیچ اعتراضی نداشتیم و با فکر راحت بازی را پیگیری می‌کردیم. 





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴