تاریخ انتشارشنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۸۶۱
مرتضى محصص رییس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال تدریس کلاس مربیگرى A در منطقه شرق آسیا را بر عهده داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازسایت فدراسیون فوتبال، مرتضی محصص پس از حضور در جلسه کمیته فنى AFC تماشاگر مسابقه فینال لیگقهرمانان باشگاههاى آسیا در توکیو بود و بعد از آن راهى  هانوى پایتخت ویتنام شد.
رییس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت:کلاس مربیگرى A در منطقه شرق آسیا با حضور ٢٤شرکت کننده از کشورهاى ویتنام، لائوس،کره جنوبى ، تایوان ،سنگاپور و مالزى برگزار شد. همچنین رییس فدراسیون فوتبال ویتنام و یورگن گده مدیر فنى فدراسیون ویتنام هم در روز پایانى این کلاس حضور داشتند.
محصص اضافه کرد:در این دوره بازى هاى اخیر تیم ملى ویتنام هم مورد آنالیز قرار گرفت همچنین از بین ٢٤ شرکت کننده١٧ نفر موفق به دریافت مدرک شدند و سایر شرکت کنندگان نتوانستند دوره را با موفقیت سپرى کنند.
رییس کمیته فنى و توسعه فدراسیون فوتبال در پایان گفت:پس از پایان دوره مذاکرات بسیار خوبى با آقاى یورگن گده داشتیم خصوصا در زمینه گسترش همکارى هاى دو جانبه و انجام بازى هاى دوستانه با تیم هاى پایه ویتنام در بخش هاى آقایان و بانوان که مورد استقبال او هم قرار گرفت. فوتبال ویتنام در رده پایه پیشرفت بسیار خوب و قابل توجهى داشته و امیدوارم زمینه خوبى براى گسترش همکارى ها و انجام مسابقات تدارکاتى فراهم شود.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴