تاریخ انتشارجمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۰۷۷۸۳
امام‌جمعه موقت شهرستان جویبار گفت:رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به برنامه‌ریزی دشمنان در اغتشاشات اخیر اشاره کرد که مردم با هوشیاری و بصیرت خود این نقشه را خنثی کردند.
۰
plusresetminus
مردم با هوشیاری و بصیرت خود نقشه دشمن را خنثی کردند
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام حسین ذبیحی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان جویبار با اشاره به اینکه در آینده نزدیک انتخابات مجلس را درپیش داریم اظهارکرد: باید به کسی رأی دهیم که شجاع باشد و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران را بشناسد. 

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس نباید به دنبال کارهای حاشیه‌ای باشد بلکه وظیفه اصلی آن دفاع ملت، وطن، کیان دین اسلام و تصویب کردن قانون است.

امام‌جمعه موقت جویبار بیان کرد: باید نماينده‌ اصلح، دانا، عالم، شجاع، مدیر را انتخاب کنیم تا نظام اسلامی زیر سوال نرود.  ذبیحی تأکید کرد:محور اداره کشور قانون اساسی است که با رأی اکثریت مردم ایران تصویب شد. 

وی بااشاره به دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار به برنامه‌ریزی دشمنان در اغتشاشات اخیر اشاره کرد که مردم با هوشیاری و بصیرت خود این نقشه را خنثی کردند. 

امام‌جمعه موقت جویبار خاطرنشان کرد:دشمنی آمریکا تمام نخواهد شد و تا این نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پابرجاست این دشمنی ادامه دارد. 

ذبیحی بیان کرد:آمریکایی‌ها هنوز ایران را نشناخت‌، باید بدانند جمهوری اسلامی ایران و ملت بصیر آن نخواهند گذاشت این دولت شرور آمریکا به خواسته‌های خود برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴