تاریخ انتشارجمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
کد مطلب : ۴۰۷۷۸۲
امام جمعه زیراب گفت: برای همه ثابت شد که دشمنان هیچ کاری علیه ایران نمی‌توانند انجام دهند، کوچکترین اشتباه آنان علیه ایران مساوی با نابودی آنان است.
۰
plusresetminus
کوچکترین اشتباه دشمنان علیه ایران با نابودی آن تمام می‌شود
به گزارش بلاغ، حجت الاسلام محمدزمان رضایی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر زیراب توجه به آیات قرآن یکی از دلایل وسعت روزی را حاضر دانستن خداوند در همه امور برشمرد و اظهار کرد: خداوند در قرآن می‌فرماید اگر مردم ایمان بیاورند و تقوا داشته باشند من برکات آسمان و زمین را بر آنان نازل می کنم و هرکسی که خدا را فراموش کند در زندگی اش دچار مشکلاتی خواهد شد.  

وی به شهادت آيت‌الله مدرس و روز مجلس اشاره و تصریح کرد: مجلسی ها باید فرهنگ مدرس ها را در زندگی پیاده کنند و مدافع حقوق اسلام، شریعت،احکام و مردم باشند. 

امام جمعه زیراب افزود: اگر نماینده‌ای با پول و گناه رأی بیاورد نمی‌تواند مدافع مردم و شریعت باشد، حواس مردم در انتخاب جمع باشد. 

رضایی به روز جهانی معلولین اشاره و توجه و رسیدگی به این قشر از جامعه را از واجبات دینی برشمرد و افزود: در شهرستان ما واقعا کسانی هستند که در کنار بحث معلولیت وضع مالی بدی دارند، دولت باید بودجه بیشتری در این زمینه تصویب کند، کسانی هم که وضع مالی بهتری دارند به آنان کمک کنند که امری الهی و خدا واجب کرده است. 

وی حضور ناو هواپیما بر آمریکا در منطقه را سیبل پایگاه موشکی ایران دانست و تاکید کرد: مشاور امنیتی ترامپ خطاب به ایران گفته عبور ناوهواپیمابر با ۵هزار خدمه، تفنگدار و ملوان از تنگه هرمز پیام جدی به ایران است، در حالی که گفته شده در ایران نه تنها ترسی ایجاد نکرده بلکه این سیبل و هدفی برای پایگاه موشکی ایران است که اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان شکنی خواهند دید. 

امام جمعه زیراب افزود: برای همه ثابت شد که آنان هیچ کاری علیه ایران نمی‌توانند انجام دهند، کوچکترین اشتباه آنان علیه ایران مساوی با نابودی آنان است و همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ جنگی رخ نخواهد داد. 

رضایی با اشاره به سخنان سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران درخصوص تلاش اروپا برای تسهیل صادرات نفت ایران خاطرنشان کرد:سردار سلامی نویدی دادند که سفیر یکی از کشورهای اروپایی گفته هرچه زودتر باید صادرات نفت ایران تسهیل یابد چرا که ایران دارد به اقتصاد بدون نفت می رسد و این بزرگترین خطر برای کشورهای اروپایی و غرب است.

   وی با ابراز تأسف از وضعیت عراق بی بصیرتی بزرگان عراق را عاملی در شعله ور شدن دامنه اختلاف داخلی برشمرد و افزود: به اعتراضات مسالمت آمیز مردم عراق احترام می‌گذاریم ولی مانند ایران در عراق کسانی هستند که اعتراض مردم را به نفع خود مصادره می‌کنند و کمترین بصیرت دینی، سیاسی و شعور در برخی بزرگان عراق وجود ندارد و همه را به جان هم انداخت.  

امام جمعه زیراب به هفته بسیج  اشاره و با بیان فرمایشی از رهبر معظم انقلاب درمورد بسیجیان گفت: ایشان خطاب به بسیجیان فرمودند بسیج باید در تمام میدان ها آماده باشد، در میدان های نظامی، سخت، نیمه سخت و نرم باید آماده باشد و راهکار داشته باشد.  

وی در پایان به نشست وین درخصوص برجام در ۱۵ آذرماه اشاره و اظهار کرد: سخنگوی دولت روسیه اعلام کرده که اروپائیان خیال نکنند که به مانند گذشته می‌توانند هر رفتاری با ایران داشته باشند، طرفین برجام بنشینند تا همه به تعهدات خود عمل کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آمریکا مضحکه کارشناسان جهان شد
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۰
عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴