کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول جشنواره خدمت مازندران عنوان کرد

ثبت 1004 اثر از مازندران در جشنواره خدمت آستان قدس

8 آذر 1398 ساعت 8:00

مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان مازندران گفت: تاکنون ۱۰۰۴ اثر توسط خادمیاران استان مازندران شده که از این تعداد ۳۲ اثر مورد تأیید قرار گرفته و منتشر شده است.


به گزارش بلاغ، سهیل صالحی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه آموزش در هر امری را مهم دانست گفت: آموزش‌های مختلفی برای کلیه خادمیاران از بدو ورود به عرصه خادمیاری در سطح استان برگزار شده و برای تسلط و آشنایی بیشتر خادمیاران بالاخص مسئولین کانون‌های محلی و موضوعی آموزش‎های ضمن خدمت و کار با سامانه برگزار می‎شود.
 
وی افزود: تمام فعالیت‌های ما باید رنگ و بوی امام رضا (ع ) داشته باشد و خادمیاران افتخاری حضرت رضا (ع ) باید تمام تلاش‌شان در جهت رفع محرومیت و کمک به نیازمندان باشد و سعی شود طرح ابتکاری و الگویی را برای محرومیت زدایی ارائه دهند.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران به برگزاری جشنواره خدمت از سوی آستان قدس رضوی اشاره و عنوان کرد: هدف از جشنواره خدمت تحقق منویات مقام معظم رهبری در منشور هفتگانه آستان قدس رضوی در زمینه اثرگذاری فرهنگی و ارائه خدمت به محرومین و نیازمندان و معرفی الگوهای برتر خدمت به محرومین و نیازمندان است.
 
 
صالحی تصریح کرد: ارائه طرح های ابتکاری از سوی کانون های خادمیاری از برنامه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
 
وی با بیان اینکه جشنواره خدمت سه محور اصلی گزارش فعالیت‌های الگویی، دیدگاه‌ها و نظرات و بخش ویژه را شامل می‌شود خاطر نشان کرد: خادمیاران رضوی می‌بایست پس از مراجعه به سامانه خادمیاری، به بخش شرکت در جشنواره خدمت رفته و یکی از سه محور اصلی جشنواره را انتخاب کنند که خادمیاران می‌توانند یک الی چند مطلب را در سامانه درج نمایند و محدودیتی در درج الگوها در بخش‌های مختلف ندارد.
 
مسئول جشنواره خدمت دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران بیان کرد: تاکنون ۱۰۰۴ اثر توسط خادمیاران استان مازندران شده که از این تعداد ۳۲ اثر مورد تأیید قرار گرفته و منتشر شده است.
 
صالحی افزود: موضوعات آثار مورد تأیید و انتشار یافته از مازندران را آموزشی، فرهنگی، هنری، جذب خادمیار، ابتکار در جذب کمک‌های مردمی و ایجاد اشتغال و کار آفرینی است.
 
وی یادآور شد: مازندران دارای ۲۶۷ کانون محلی و ۲۶۰ کانون موضوعی است که در بخش‌های مختلف به محرومین کمک‌رسانی می‌کند بنابراین انتظار است با ارائه الگوهای برتر در جشنواره در جهت محرومیت‌زدایی گام های رو به رشد و موثری برداریم.
 
صادق فاضل زاده مسئول کانون مرکزی خادمیاری شهرستان قائمشهر از ثبت نام یک هزار و ۴۳۱ نفر قائمشهری برای خدمت در بارگاه ملکوتی امام رئوف، امام رضا(ع) در سامانه خادمیاری، اشاره و عنوان کرد: از تعداد یک هزار و ۴۳۱ نفر، ۹۲۶ نفر برادران و ۵۰۵ نفر خواهران هستند.
 
وی بیان کرد: تاکنون ۱۴ دوره آموزشی توجیهی برای کلیه خادمیاران ثبت نامی برگزار شد که  ۷۴۵ نفر از علاقمندان به خدمت در بارگاه امام رضا(ع) گزینش نهایی شدند و پرونده ۶۳ نفر در دست اقدام است.
 
مسئول کانون مرکزی خادمیاری شهرستان قائمشهر خدمت برای امام رضا (ع) و ترویج فرهنگ رضوی و کمک به هم نوعان را از افتخارات بزرگی دانست و تصریح کرد: برای خدمت کریمانه در جهت رفع محرومیت و توسعه سیره نبوی و ترویج فرهنگ رضوی و با توجه به عرصه و مصداق خدمتی ۳۳ کانون محلی و ۲۲ کانون موضوعی در شهرستان فعالیت دارند که در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و محرومیت زدایی به نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
انتهای پیام/
 


کد مطلب: 407724

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407724/ثبت-1004-اثر-مازندران-جشنواره-خدمت-آستان-قدس

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com