مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران مطرح کرد

تغییر ساختار نظام اسلامی هدف دشمن در دهه دوم انقلاب

تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۰۷۶۲۸
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران هدف دشمن در دهه دوم انقلاب را تغییر ساختار نظام اسلامی برشمرد.
۰
plusresetminus
تغییر ساختار نظام اسلامی هدف دشمن در دهه دوم انقلاب
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، در همایش اقتدار بسیجیان شهرستان سوادکوه در سالن شهیدان رضایی پل‌سفید، با بیان اینکه استکبار همان یهود و نصارایی هستند که خداوند در رابطه با آنان به مسلمانان هشدار داده است، به روند دشمنی استکبار در چهار دهه اخیر با انقلاب و نظام اسلامی اشاره و اظهار کرد: در این چهار دهه، استکبار با هدف براندازی، تغییر ساختار و مهار و دوباره باز براندازی نظام دشمنی خود را نشان داده است.
 
وی هدف دشمن طی دهه اول، در مقابله با جمهوری اسلامی را براندازی عنوان کرد و ایجاد ناامنی و غائله‌آفرینی در کردستان، ترکمن صحرا، سیستان و بلوچستان، آذربایجان، جنگل‌های مازندران و سرانجام جنگ تحمیلی و حمله طبس را در این راستا دانست و خاطرنشان کرد: تنها گروهک‌های منافقین، 17 هزار نفر از رئیس‌جمهور و علما تا مردم کوچه و خیابان را به شهادت رساندند اما ملت ایستادگی کرد، شهید داد و مشقات را به جان خرید و در برابر دشمن سربلند ایستاد و دشمن شکست خورد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران، هدف دشمن در دهه دوم انقلاب را تغییر ساختار نظام اسلامی برشمرد و گفت: تهاجم فرهنگی، شبیهخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی برای همین هدف بوده است و آنها برای تغییر ارزش‌ها، قرآن را کهنه کتاب گفتند و زیارت عاشورا را یک سرود معرفی کردند و هدفشان این بود تا جمهوری اسلامی را از محتوا خالی کنند امری که ما اکنون، در دیگر جمهوری‌های اسلامی در جهان می‌بینیم اما درایت رهبری و هوشیاری ملت، دشمن را مایوس کرد.
 
این مسئول با بیان اینکه شکست دشمن برای ما هزینه داشته است، گفت: ما در دهه اول، برای مقابله با دشمن صدها هزار شهید دادیم و در دهه دوم، برخی انقلابیون ما ریزش کردند اما با این حال دشمن به هدفش نرسید و شکست خورد.
 
غلامی هدف دشمن در دهه سوم را مهار جمهوری اسلامی با بهانه هسته‌ای بیان کرد که با درایت رهبری شکست خورد و گفت: هدف آنها از مذاکرات برجامی نه حل مشکل ما که مهار جمهوری اسلامی بود تا ایران مذاکره را بپذیرد و دیگر قدرت منطقه نباشد چرا که نفود و قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه به معنای تمام شدن دوران کدخدایی آنها است و آنها نه فقط برای بدست آوردن نفت که برای حفظ ابرقدرتی خود این همه هزینه می‌کنند.
 
وی با بیان اینکه برخی گمان می‌کنند که اگر ما مرگ بر امریکا نگوییم و با آنها خوش‌وبش می‌کردیم آنها کاری به کار ما نداشتند، خاطرنشان کرد: در این چهل سال، 5بار با امریکایی‌ها گفتگو کردیم اما آنها حتی یکبار هم به نعهدات خود عمل نکردند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه دشمن در دهه چهارم دوباره هدف براندازی را در دستور کار خود قرار داده است، افزود: اما اینبار نه با جنگ نظامی که هدفشان برانذاری بواسطه نارضایتی عمومی است؛ چرا که آنها ایران ضعیف دهه 60 را نتوانستند با جنگ نظامی شکست دهند و اکنون اقتدار نظامی ایران به جایی رسیده که قدرت نظامی ما از بازدارندگی بالاتر رفته و به مرحله‌ای رسیدیم که اگر علیه دشمن اقدامی کنیم، دشمن نمی‌تواند پاسخی به ما دهد.
 
این مسئول با اذعان بر اینکه ما در عرصه اقتصادی مشکلاتی داریم، خاطرنشان کرد: اما مشکلات قابل حل است و بن بست و بحران نیست ولی دشمن در عملیات روانی خود قصد دارد تا ملت ایران را از گذشته پشیمان، وضع کشور را بحرانی و در حال فروپاشی نشان دهد و مردم را ناامید کند تا بستر را برای نارضایتی عمومی فراهم کند.
 
وی قضایای اخیر را براندازی با بهانه بنزین عنوان کرد و گفت: به افراد و عمال خود از قبل آموزش داده بودند تا در موقع انتخابات عمل کنند و بهانه بنزین موجب شد تا زودتر اقدام کنند و ما نیز توانستیم، ظرف 72 ساعت آن را کنترل کنیم و مرحبا به مردم مازندران که با بصیرت خود با نظام همراهی کردند و اجازه ندادند که اتفاقات دیگری صورت گیرد.
 
غلامی با بیان اینکه کلیت نظام مورد تأیید مردم است، گفت: اما اگر نقدی وجود دارد نه در فضای آشوب که باید با مجرای قانونی آن بیان شود و قانون قابل تغییر است اما در یک فرایند قانونی این کار قابل انجام است و اینگونه نیست که هر قانونی به ضرر عده‌ای شود، آنها به خیابان‌ها بریزند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران حمایت رهبری از سران قوا را در راستای تقویت ساختار حکومت عنوان کرد و گفت: افرادی که در راس نظام هستند همه دلسوزند و اگر اشکالاتی هم باشد باید کمک کنیم تا رفع اشکال شود البته نه با آشوب و ایجاد فتنه ،دشمن در این سال ها تلاش داشته با ایجاد فتنه  و آشوب کشور ما را نابود کند که با درایت رهبری به هدف خود دست نیافت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴