کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نماینده ولی فقیه در مازندران:

پایان‌نامه‌های دانشجویان در مسیر توسعه مازندران قرار گیرد/مردم در حوادث اخیر اغتشاش‌گران را ناکام گذاشتند

2 آذر 1398 ساعت 13:50

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از انبوه پایان‌نامه‌های بدون استفاده در مراکز علمی و دانشگاهی استان، گفت: ده‌ها هزار پایان‌نامه در این دانشگاه‌ها داریم که دفاع هم شده اما باید ببینم چند مشکل استان را رفع کردند که اینگونه نیست.


به گزارش بلاغ، آيت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با معاون علمی رئیس جمهور، مازندران را سرشار از ظرفیت‌های خدادادی طبیعی و انسانی توصیف و اظهار کرد: مازندران ظرفیت‌های بسیاری از نظر نیروی انسانی دارد ولی نیروی انسانی‌ای داریم که هم در اینکه چطور درس بخواند و چه بخواند و چطور و کجا از آن‌ها استفاده شود مدیریت آنچنانی وجو نداشت.

وی افزود: سیاست‌های ما در رابطه با تحصیلات عالیه و تکمیلی باید خیلی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد چراکه هزینه‌های بسیار زیادی انجام می‌دهیم که نه تنها بدون بازخورد بوده بلکه کارگشا و بر طرف‌کننده مشکلات نیز نیست. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از انبوه پایان‌نامه‌های بدون استفاده در مراکز علمی و دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: ده‌ها هزار پایان‌نامه در این دانشگاه‌ها داریم که دفاع هم شده اما باید ببینم چند مشکل استان را رفع کردند که اینگونه نیست. 

این مسئول اضافه کرد: امید است بتوان برنامه‌ریزی اساسی صورت پذیرد تا برای جوانان خود سیاست‌های مشخصی در زمینه اهداف عالیه نظام داشته‌ باشیم. 

وی گفت: خانواده‌ها هزینه‌های زیادی را برای تحصیل فرزندان متحمل می‌شوند و بعد از اتمام درس نیز بیکاری و آسیب‌های اجتماعی فراوانی که آنان را تهدید می‌کند بسیار جدی است که نیازمند توجه بیشتر و ورود عملی با برنامه دقیق علمی و کاربردی است. 

محمدی لائینی شرایط فعلی را زیبنده مردم ایران و مازندران ندانست و تصریح کرد: این شرایط زیبنده مردم مازندران و ایران نیست، مردمی که در حوادث اخیر ظرفیت خود را با حمایت از رهبری و جدا کردن خود از صف آشوبگران نشان دادند.

وی افزود: مردم ما در حوادث اخیر با دو اقدام صلبی و ایجابی اغتشاش‌گران را ناکام گذاشتند بدین ترتیب که با جدا کردن صف خود از آشوبگران اقدامی صلبی و با حضور در راهپیمایی ها و حمایت از نظام اقدام ایجابی به تحکیم بنیان‌های نظام پرداختند. 

امام جمعه ساری گفت: بنابراین مسئولان باید با تکریم این مردم و برنامه‌ریزی صحیح از این نیروی انسانی مستعد و توانمند هم برای بهبود اقتصاد کشور و هم معیشت خانواده‌ها با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان بهره ببرند.

انتهای پیام/


کد مطلب: 407360

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407360/پایان-نامه-های-دانشجویان-مسیر-توسعه-مازندران-قرار-گیرد-مردم-حوادث-اخیر-اغتشاش-گران-ناکام-گذاشتند

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com