تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۴۰۷۳۶۰
نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از انبوه پایان‌نامه‌های بدون استفاده در مراکز علمی و دانشگاهی استان، گفت: ده‌ها هزار پایان‌نامه در این دانشگاه‌ها داریم که دفاع هم شده اما باید ببینم چند مشکل استان را رفع کردند که اینگونه نیست.
۰
plusresetminus
پایان‌نامه‌های دانشجویان در مسیر توسعه مازندران قرار گیرد/مردم در حوادث اخیر اغتشاش‌گران را ناکام گذاشتند
به گزارش بلاغ، آيت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار با معاون علمی رئیس جمهور، مازندران را سرشار از ظرفیت‌های خدادادی طبیعی و انسانی توصیف و اظهار کرد: مازندران ظرفیت‌های بسیاری از نظر نیروی انسانی دارد ولی نیروی انسانی‌ای داریم که هم در اینکه چطور درس بخواند و چه بخواند و چطور و کجا از آن‌ها استفاده شود مدیریت آنچنانی وجو نداشت.

وی افزود: سیاست‌های ما در رابطه با تحصیلات عالیه و تکمیلی باید خیلی برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشد چراکه هزینه‌های بسیار زیادی انجام می‌دهیم که نه تنها بدون بازخورد بوده بلکه کارگشا و بر طرف‌کننده مشکلات نیز نیست. 

نماینده ولی فقیه در مازندران با انتقاد از انبوه پایان‌نامه‌های بدون استفاده در مراکز علمی و دانشگاهی استان، خاطرنشان کرد: ده‌ها هزار پایان‌نامه در این دانشگاه‌ها داریم که دفاع هم شده اما باید ببینم چند مشکل استان را رفع کردند که اینگونه نیست. 

این مسئول اضافه کرد: امید است بتوان برنامه‌ریزی اساسی صورت پذیرد تا برای جوانان خود سیاست‌های مشخصی در زمینه اهداف عالیه نظام داشته‌ باشیم. 

وی گفت: خانواده‌ها هزینه‌های زیادی را برای تحصیل فرزندان متحمل می‌شوند و بعد از اتمام درس نیز بیکاری و آسیب‌های اجتماعی فراوانی که آنان را تهدید می‌کند بسیار جدی است که نیازمند توجه بیشتر و ورود عملی با برنامه دقیق علمی و کاربردی است. 

محمدی لائینی شرایط فعلی را زیبنده مردم ایران و مازندران ندانست و تصریح کرد: این شرایط زیبنده مردم مازندران و ایران نیست، مردمی که در حوادث اخیر ظرفیت خود را با حمایت از رهبری و جدا کردن خود از صف آشوبگران نشان دادند.

وی افزود: مردم ما در حوادث اخیر با دو اقدام صلبی و ایجابی اغتشاش‌گران را ناکام گذاشتند بدین ترتیب که با جدا کردن صف خود از آشوبگران اقدامی صلبی و با حضور در راهپیمایی ها و حمایت از نظام اقدام ایجابی به تحکیم بنیان‌های نظام پرداختند. 

امام جمعه ساری گفت: بنابراین مسئولان باید با تکریم این مردم و برنامه‌ریزی صحیح از این نیروی انسانی مستعد و توانمند هم برای بهبود اقتصاد کشور و هم معیشت خانواده‌ها با تکیه بر اقتصاد دانش‌بنیان بهره ببرند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما