تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۴۰۷۲۸۴
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت رمز مانای کشور در عبور از گردنه‌های سخت و دشوار است.
۰
plusresetminus
تفکر بسیجی رمز مانای کشور در عبور از گردنه‌های سخت است/خلق حماسه‌های جاودان توسط دریادلان بسیجی
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیامی را صادر کرد.

در این پیام آمده: هفته بسیج گرامیداشت شور آفرینان عرصه عشق و دلدادگی به پیر و مرادشان امام روح الله(ره) و سرمایه های ایمانی نظام اسلامی است که دل در حریم ولایت و رهبری و اعتلای اسلام ناب محمدی(ص) دارند.

در بخش دیگری از این پیام تصریح شد: بسیج میقات شکوهمند و غرور آفرین عاشقان پاکباخته مکتب حیات بخش اسلام و ولایت مداران راستین است که برای همیشه تاریخ، راست قامت و استوار خواهند بود.

در بخشی از این پیام اعلان شد: دریادلان بسیجی با حفظ وحدت و انسجام، شور و شعور، شجاعت وصف ناپذیر و صلابت و اقتدار بی بدیل حول عمود اصلی خیمه انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه از آغاز تشکیل این نهاد سرافراز تاکنون به ویژه در دوران طلایی ایستادگی و مقاومت دفاع مقدس، حماسه های جاودان خلق کرده و عزت و سربلندی ابدی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند.

در پایان این پیام آمده است اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بسیج و رشادت های بی نظیر رزمندگان غیور و شجاع ایران اسلامی و بویژه سلحشوران نام آور لشکر ظفرمند 25 کربلا و بسیجیان بی ادعا و پیشتازی که قهرمانانه در عرصه دفاع از کیان انقلاب و اسلام عزیز درخشیدند و نیز ادای احترام به ساحت تمامی سرو قامتان عرشی دفاع مقدس و شهیدان عالی مقام جنگ تحمیلی، رجاء واثق دارم با گسترش تفکر بسیجی و فرهنگ ایثار و شهادت که رمز مانای کشور در عبور از گردنه های سخت و دشوار است و در پرتو رهبری های خلف شایسته و امین معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) قله های سعادت، پیشرفت و بالندگی کشور عزیزمان علی رغم دشمنی ها و دسائس استکبار جهانی و اذناب آن فتح گردد.

ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

محمد باقر محمدی لائینی نماینده مقام معظم رهبری در مازندران

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷