فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری خبر داد:

راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در شهرستان ساری

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۵۸
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در شهرستان ساری در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، خبر داد.
۱
plusresetminus
راهپیمایی مردمی علیه اغتشاشگران در شهرستان ساری
ابراهیم یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ گفت: پس از تجمع روزهای مردم شهرهای کشور در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، مردم ولایت‌مدار ساری راهپیمایی خودجوش برگزار می‌کنند.

وی اظهار کرد: مردم ولایتمدار ساری یک شنبه هفته آینده در محکومیت حرکت فتنه‌گرانه اغتشاشگران در روزهای گذشته از 9 صبح از ساعت میدان شهید قاسمی به سمت امامزاده یحیی(ع) راهپیمایی می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم ولایتمدار شهرستان ساری با شرکت در راهپیمایی مردمی لبیک به رهبر معظم انقلاب و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب ، اقدامات چند روز اخیر اغتشاشگران را در سراسر کشور با صدور بیانیه‌ای محکوم می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به سخنان اخیر رهبری افزود: مردم ما آرامش و امنیت را دوست دارند ضمن اینکه مطالبات خود را تقاضا می‌کنند اما با آشوبگر و اغتشاشگر و افراد نفوذی مبارزه می‌کنند.

یعقوبی گفت: وفاداری و رشادت مردم برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ضبط‌ شده است، مردم پشتیبانی خود را از نظام و رهبری ثابت کرده و در شرایط گوناگون و در مقاطع مختلف و در طول حیات پربرکت انقلاب اسلامی از نظام دفاع کرده‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴