تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
کد مطلب : ۴۰۷۲۴۱
پس از تجمع روز گذشته مردم زنجان در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، امروز نیز مردم ولایت‌مدار تبریز و شهرکرد به خیابان‌ها آمدند.
۱
plusresetminus
معجزه حضور از تبریز تا شهرکرد؛ مردم، منادی آرامش در کشور/ مطالبه ملت ایران ربطی به بیگانگان ندارد+ فیلم و تصاویر
به گزارش بلاغ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پس از تجمع روز گذشته مردم زنجان در حمایت از مواضع مقام معظم رهبری و محکوم کردن آشوب‌های روزهای اخیر اشرار در استان‌های مختلف، امروز نیز مردم ولایت‌مدار تبریز و شهرکرد به خیابان‌ها آمدند.
 
آذربایجان شرقی
مردم ولایتمدار تبریز صبح امروز در محکومیت حرکت فتنه‌گرانه اغتشاشگران در روزهای گذشته از میدان ساعت تبریز به سمت سه راهی طالقانی راهپیمایی کردند.
این راهپیمایی که از ساعت 10 صبح امروز و با حضور باشکوه مردم ولایی آغاز شد با شعارهایی نظیر "بیر بله لشکر گلیب/ رهبر یاور گلیب"، "آذربایجان اویاخدی/ رهبرینه دایاخدی"، "مرگ بر فتنه‌گر" همراه بود.

راهپیمایان تبریزی که مسیر میدان ساعت تا مصلی امام خمینی(ره) را طی می‌کردند با اعلام پشتیبانی از ولایت فقیه و سران قوا، صف مردم معترض را از صف اغتشاشگران جدا دانستند و خواستار برخورد قاطع با آسیب‌زنندگان به اموال دولتی و عمومی شدند.
 








 
حضور کفن‌پوشان در راهپیمایی تبریز

از نکات جالب راهپیمایی امروز محکومیت آشوبگران در تبریز، حضور مردم کفن‌پوش در پیشاپیش صف راهپیمایی‌کنندگان بود که شعار "خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست" سر می‌دادند.

سخنران این مراسم با شکوه حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز بود.

نگرانی مردم را رفع کنید/ صف مردم معترض از آشوبگران جداست

به گزارش آناج، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در راهپیمایی مردم تبریز در اعلام انزجار از اغتشاشات که صبح امروز در تبریز برگزار شد با بیان اینکه رهبر انقلاب با موضع‌گیری به هنگام و حمایت از تصمیم قانونی سران قوا درس عملی ایثار دادند و برای مسئولین تذکرات برخواسته از حکمت ارائه کردند، اظهار داشت: آشوب اخیر همان فتنه‌ای بود که رهبر انقلاب سال گذشته تذکر داده بودند.

وی افزود: گرانی بنزین بهانه بود تا دشمنان ایران اسلامی، لبنان و عراقی دیگر در کشور برپا کنند اما ناکام ماندند.

آل هاشم با بیان اینکه امنیت، خط قرمز عاشورائیان آذربایجان است تاکید داشت: ما مثل شیشه‌ایم و باکی نداریم چراکه شیشه اگر بشکند تیزتر می‌شود.

وی با انتقاد از نحوه اجرای طرح سهمیه بندی و گرانی بنزین ابراز داشت: صف مردم معترض و نگران از معیشت خود از صف آشوبگران و فتنه‌گران جداست و ما به شیوه‌ی اجرای طرح حرف‌ها داریم.

نماینده ولی فقیه با تذکر به دولت تاکید کرد: دولت باید مزایای این طرح را قبل از اجرا اعلام می‌کرد. دولت مردان می‌توانستند کام مردم را در شب عید تلخ نکنند و اجرای طرح به تدریج انجام میشد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه نگرانی مردم باید سریعا برطرف شود، ابراز داشت: رفع نگرانی مردم و اجرای کامل طرح معیشتی باید به سرعت و دقت انجام شود تا حق مستضعفان و اقشار کم‌درآمد پایمال نگردد.

آل هاشم با بیان اینکه برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و رسیدن به قله‌های پیشرفت و تعالی را باشکوه‌تر از گذشته ادامه خواهیم داد، عنوان داشت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که امروز مردم قهرمان آذربایجان علی رغم نگرانی از معیشت خود و با هر سلیقه و جناح سیاسی آمده‌اند تا اجازه دخالت به هیچ بیگانه و کشور خارجی را ندهند.

وی افزود: آنچه ضروری است توجه به مشکلات مردم و نظارت دقیق بر بازار و جلوگیری از افزایش قیمت‌هاست که باید مورد توجه دولت قرار گیرد. فتنه گران بارها ملت ایران را آزمودند اما آزموده را آزمودن خطاست.

نماینده ولی فقیه در پایان سخنان خود با اشاره به اهمیت وحدت خاطر نشان ساخت: اگر وحدت نباشد امنیت ملی به خطر می‌افتد و رهبر انقلاب نبود وحدت بین مردم را موجی تفرقه، نفاق و کشمکش می‌دانند.
 
چهارمحال و بختیاری
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مردم ایران اجازه نمی‌دهند دشمن در میدان مطالبات‌شان بازی کند/ اعتراض و مطالبه ملت ایران ربطی به بیگانگان ندارد

به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری پیش از ظهر امروز در تجمع خودجوش مردمی، اعلام انزجار از اشرار و آشوبگران حوادث اخیر کشور و تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت اظهار کرد: تجمع امروز و پیشگامی شما مردم در خنثی‌سازی فتنه‌ها بار دیگر در تاریخ نظام اسلامی ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ما اعتراض، مطالبه، خواسته و هر مشکلی داشته باشیم به خودمان ربط دارد و اجازه میان‌داری به بدخواهان، کینه توزان و مزدوران را نمی دهیم تصریح کرد: مردم ما تمام اهداف و شعارهایشان از روز اول منویات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب ما از آیات قرآن نشات می‌گیرد اذعان داشت: از آیه ۵۸ تا آیه ۱۰۲ سوره اعراف انقلاب نبوی و انقلاب پیامبر اکرم (ص) دقیق مشخص است که در آن به انسان‌های پلید و اشرار اشاره شده است و این افراد امروز همان سردمداران انگلیسی و آمریکایی بوده و خداوند در قرآن به این افراد اشاره می‌کند و در آن از سرزمین طیب نام می‌برد.

نکونام ادامه داد: آیه ۵۸ سوره اعراف را تا آخر بخوانید متوجه می‌شوید که تا چه حد شرایط آن روز شبیه امروز است، خداوند در این سوره دشمنان مقابل پیامبران را از حضرت نوح تا حضرت محمد (ص) معرفی می کند، امروز نیز دشمنانی که در مقابل انقلاب ایستاده‌اند همان‌هایی هستند که آن روز مقابل انبیا قد علم کرده بودند.
 
امام جمعه شهرکرد بیان داشت: خداوند در این سوره عاقبت دشمنان نبوت را نیز بیان می‌کند و می‌گوید مومنان را نجات دادیم و بقیه را نیز هلاک کردیم و این یعنی هلاکت عاقبت همه این دشمنان است.
 
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: فرمایشات ایشان بر این موضوع تاکید دارد که حق مردم ضایع نشود و مشکلات مردم زمین نماند، اما باید توجه داشت که در وقایع اخیر بحث کل نظام مطرح است، بحث یک دولت یا یک قوه نیست و باید نظام جمهوری اسلامی ایران تقویت شود.
 
نکونام تاکید کرد: باید این فرهنگ نهادینه شود که مطالبات قانونمند بوده و با شعارهای اصولی و منطقی باشد اما نباید مطالبات حذف شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انتظار مردم از دولتمردان این است که مردم را محرم خود بدانند ادامه داد: غافلگیر کردن مردم و تصمیم گرفتن پشت درهای بسته بهانه دست دشمن می‌دهد و باید از این گونه اقدامات پرهیز شود.
 
وی ارتباط مردم با مسئولان را ضروری عنوان و خاطرنشان کرد: مسئولان مردم را محرم خود بدانند و در ارتباط با آن‌ها بکوشند، قبل از هر تصمیمی باید معیشت مردم مدنظر قرار گیرد چون ملت ایران با صبر مثال‌زدنی خود مقابل دشمن می‌ایستند اما بی‌تدبیری و سوءمدیریت از سوی مسئولان را نمی‌پذیرند.
 
امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه رساندن قیمت بنزین به قیمت واقعی تدابیر لازم را می‌خواهد و باید به‌گونه‌ای باشد که صدمه‌ای به معیشت مردم وارد نکند افزود: اکنون که این تصمیم گرفته شده باید نظارت کافی باشد و اجازه نداد قیمت‌ها افزایش یابد.
 
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: دشمنان انقلاب بدانند مردم اجازه نمی‌دهند که از مطالبات آن‌ها سوءاستفاده کنند و به هدف خود برسند و با بصیرت مردم نقشه‌های دشمن نقش بر آب می‌شود.
 
نکونام افزود: مردم ایران هرگز نمی‌گذارند دشمن در میدان مطالبات‌شان بازی کند و به اهدافش دست یابد، اما مسئولان این موضوع را درنظر داشته باشند که مردم حسابشان از اشرار جداست و مردمی که با توجه به شرایط احساساتی شده‌اند و کاری انجام داده‌اند نباید با فتنه‌گران در یک گروه قرار گیرند.
 

 

 

 
 
زنجان:
آغازگر این حرکت انقلابی مردم زنجان بودند که روز گذشته در تجمعی باشکوه فتنه اشرار را محکوم کردند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان:
مطالبه داریم اما صدمه زدن به اموال عمومی قابل قبول نیست / ضرورت اقدامات عملی برای حل مشکلات مردم

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی عصر دیروز در مراسم راهپیمایی مردم انقلابی و مومن زنجان در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری و دفع فتنه اشرار، اظهارداشت: مردم زنجان چه در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و چه در دوران دفاع مقدس و در طول چهل سال گذشته همواره در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حضور داشته اند.

وی افزود: مردم زنجان با تقدیم ۳ هزار شهید به عنوان دیار غواصان دریا دل همواره در خط مقدم زنجان بوده اند.

امام جمعه زنجان یادآور شد: حضور مردم زنجان در این راهپیمایی برای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پیام دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: استقامت را   مردم از  امام، شهدا و مدافعان حرم آموخته و پای انقلاب با نشاط روزهای اول پیروزی و  با بصیرت و دشمن شناسی حضور دارند.

آیت الله خاتمی بیان داشت: مردم ایران همواره دوست و دشمن را شناخته و  در راهپیمایی سال ۹۶ توطئه دشمنان را قبل از سایر استان ها خنثی کردند.

وی با بیان اینکه دیروز امام مسلمین نایب امام زمان (عج) مثل همیشه نقشه راه را معین کردند، افزود: امروز این راهپیمایی لبیک به ندای رهبری است.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مردم بعد از ۴۱ سال مانند روزهای اول هوشیار و آگاه در صحنه هستند، بیان داشت: اگر چه شرایط سخت زندگی امروز به عوامل بیرونی و ندانم کاری ها داخل به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه مردم اعتراضاتی هم دارند، افزود: اما مردم در راه انقلاب خون داده و صف خود را از  اغتشاشگران  جدا می دانند.

آیت الله خاتمی گفت: مردم زنجان در این هوای سرد و برفی  آمده اند تا مسئولان  به مشکلات آنها توجه کنند.

وی تصریح کرد:  وزیر خارجه آمریکا در حمایت از آشوبگران بیانیه صادر کرد و برخی ها نیز دچار هیجان زده شدند اما نباید موجب شادی دشمن شد.

وی با بیان اینکه همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند: "سلطنت طلبان و خاندان خبیث پهلوی نیز به این آشوب ها دامن زدند".

امام جمعه زنجان گفت: ما مطالبه داریم اما صدمه زدن به سرمایه و اموال عمومی قابل قبول نیست و ضروری است کارگزاران نظام به عنوان خدمتگزار مردم  اقدامات عملی برای حل مشکلات انجام دهند.

 
حرکت خود جوش مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری
 
حرکت خود جوش مردم زنجان در حمایت از مواضع رهبری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲