کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دادستان مرکز مازندران در گفت‌وگو با بلاغ:

رسانه‌ها در عین روشنگری جلوی التهاب‌آفرینی را بگیرند/تخلفات مالی مدیران در دست بررسی است

28 آبان 1398 ساعت 12:17

دادستان مرکز مازندران گفت: ما نمی‌گوییم رسانه‌ها، حرف مردم را نزنند، ولی رسانه‌ها وظیفه بسیار مهمی که دارند یکی روشنگری است و دیگر اینکه باید جلوی التهاب آفرینی را بگیرند.


به گزارش بلاغ، سیدیونس حسینی عالمی طی بازدید از غرفه بلاغ در نمایشگاه مطبوعات مازندران در خصوص موضوع و نقش رسانه‌ها در جریانات اخیر پس از آغاز طرح تغییر نرخ بنزین و حوادثی از این دست، اظهار کرد: ما نمی‌گوییم رسانه‌ها، حرف مردم را نزنند، ولی رسانه‌ها وظیفه بسیار مهمی که دارند هم روشنگری است و هم اینکه باید جلوی التهاب آفرینی را بگیرند.

وی افزود: لذا هر رفتاری که بر خلاف قانون باشد، در جامعه برای همه مردم، مضر است و این وظیفه رسانه‌ها است که روشنگری کنند که چه رفتاری قانونی و چه رفتاری غیرقانونی است.

دادستان مرکز مازندران خاطرنشان کرد: تلاشی که همه داریم می‌کنیم اعم شماها به عنوان رسانه و ما به عنوان دادستان و خیلی از مردم به عنوان مجری این است که قانونمندی در جامعه حاکم شود.

این مسئول با بیان اینکه سوق جامعه به سمت قانونمندی، وظیفه رسانه‌ها است؛ متذکر شد: التهاب آفرینی سمی است برای اجتماع و باید پرهیز کرد.

حسینی عالمی در حاشیه این دیدار در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص علل و آخرین وضعیت پرونده تخلف چند تن از مدیران متخلف جهاد کشاورزی(تعاونی روستایی) و سازمان صمت که طی سال‌جاری، در رسانه‌ها منتشر شده بود؛ گفت: پرونده این افراد در جریان تحقیق است و هنوز به نتیجه قطعی و صدور حکم نرسیده است.

وی ادامه داد: عمده تخلفات این افراد بیشتر مالی و یا بعضا تخلفات اداری بوده که در دست بررسی است و پس از تکمیل تحقیقات و رسیدگی، احکام آن‌ها صادر خواهد شد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 407228

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407228/رسانه-ها-عین-روشنگری-جلوی-التهاب-آفرینی-بگیرند-تخلفات-مالی-مدیران-دست-بررسی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com