تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۸
فرماندار فریدونکنار گفت: تنظیم بازار وظیفه همگانی است و این انتظار از مسئولان می‌رود که با همکاری بیشتر از افزایش قیمت جلوگیری به‌عمل آورند.
۰
plusresetminus
لزوم نظارت بیشتر در بازار برای جلوگیری از افزایش قیمت‌ها/ نباید در دام دشمنان قرار بگیریم
به گزارش بلاغ، محمدمهدی نصیری در پنجمین جلسه شورای اداری فریدونکنار که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در بازدید از انهار بخش دهفری متوجه شدیم که برخی از پل‌ها مسدود شده و لایروبی مناسبی صورت نگرفته که اقدامات لازم باید به صورت جدی برای این امر دنبال شود.
 
وی با اشاره به اینکه درحال انسداد نهر ولیعصر که کار بزرگی برای آینده فریدونکنار است هستیم، خاطرنشان کرد: باید پیش‌بینی فضای پر آب‌تر از این شود تا در زمان پرآبی فریدونکنار به مشکل خاصی برخورد نکند.

فرماندار فریدونکنار تصریح کرد: مسئولان جهادکشاورزی، بنیاد مسکن، بخشداران و شهرداری باید پیگیری و برآورد خسارت را در شهر و روستاها انجام دهند و لایروبی‌ها صورت گیرد چراکه ممکن است وضعیت به وخامت کشیده شود.

نصیری با تاکید بر ساماندهی مجوز چاه‌های کشاورزی گفت: آن‌چیزی که در عرف عمومی کشور به عنوان چاه تعریف می‌شود با آن‌چیزی که در فریدونکنار وجود دارد متفاوت است، چراکه کشاورزان اینجا از عمق ۸ تا ۱۰ متر که همان آب میان سطحی و سطحی است استفاده می کنند اما لازم است مجوزات پیگیری شود تا برای کشت دوم دچار مشکل نشویم.

این مسئول با قدردانی از زحمات خادمان موکب خدام‌الحسین(ع) اربعین، یادآور شد: از زحمات خادمان موکب خدام‌الحسین و همچنین مردم شریف فریدونکنار که در زمان اربعین با کمک‌هایی که داشتند و خدماتی که خادمان این موکب در کربلا به زائران سیدالشهدا(ع) ارائه دادند توانستند برگ زرینی به افتخارات این شهرستان به ثبت برسانند.

وی بر لزوم استفاده از فرصت‌ها و سرمایه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: فریدونکنار شاید از جمله تنها شهرستانی در زمان سیل بود که با تشکیل ستاد کمک‌های مردمی توانست یک برنامه تدوین شده و با مصوبات مشخص، اثرگذاری بسیار مطلوبی را در مناطق سیل‌زده شهرستان پلدختر داشته باشد.

فرماندار فریدونکنار با اشاره به وضعیت تغییر نرخ بنزین اظهار کرد: سهمیه‌بندی و تغییر نرخ بنزین از تصمیمات شورای عالی هماهنگی اقتصادی بوده که سران قوا این تصمیم را گرفتند و به تایید کلی مقام معظم رهبری رسیده است.

نصیری خاطرنشان کرد: مصرف سالانه بنزین در کشور ما حدود ۱۲۰ میلیون لیتر است که حدود ۲۰ میلیون لیتر آن قاچاق می‌شود؛ به نسبت کشورهای اطراف قیمت بنزین در ایران بسیار پایین است و همین امر موجب می‌شود سرمایه های کشور به هدر رود.

وی با بیان اینکه نظام توزیع دارای مشکل است، تصریح کرد: درحال حاضر هرکسی که بیشتر مصرف کند از یارانه بیشتری برخوردار می‌شود که این امر بر خلاف عدالت اجتماعی است.

فرماندار فریدونکنار عنوان کرد: سهمیه‌بندی و تغییر نرخ بنزین می‌تواند به خانواده‌های کم‌بضاعت کمک کند.

نصیری ادامه داد: مقوله سهمیه‌بندی و تغیر نرخ بنزین باید از سوی مسئولان اجرایی برای مردم تبیین شود؛ تمام تلاش دولت این است که از گرانی جلوگیری شود که البته در جنگ اقتصادی و رسانه‌ای قرار داریم و نباید در دام دشمنان انقلاب قرار بگیریم.

وی گفت: تنظیم بازار وظیفه همگانی است و این انتظار از مسئولان می‌رود که با همکاری بیشتر از افزایش قیمت جلوگیری به‌عمل آورند.

فرماندار فریدونکنار اظهار کرد: تمامی امکانات باید برای انتخابات بسیج شود؛ با همه کاندیدا رفیق بوده و تمام افرادی که شورای نگهبان تایید کنند ما مکلف به همکاری در چارچوب قانون هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

فقـر و غنــا در اسلام
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
دولت و مجلس زمینه‌ساز رفع موانع تولید شوند
چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۹
پایبندی بانوان به اجرای قانون حجاب و عفاف
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵
سپاه در خدمت‌رسانی به مردم پرچم‌داری می‌کند
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴