تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۶
فرماندار جویبار با بیان اینکه هدف و تفکر همه ما برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است گفت: با هیچ تخلفی مماشات نخواهیم کرد و با هر عاملی که باعث خلل در روند انتخابات شود برخورد خواهیم کرد.
۰
plusresetminus
برگزاری انتخاباتی باشکوه و قانون‌مدار با حضور حداکثری مردم/خبرنگاران یاری‌گران انتخابات هستند
به گزارش بلاغ، سیدعلی اسد در جلسه ستاد برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اصحاب رسانه، با بیان اینکه کمتر از صد روز به برگزاری انتخابات مجلس مانده است اظهار کرد: از دهم آذرماه ثبت‌نام کاندیدا آغاز خواهد شد و مطمئناً باید بستر را برای حضور حداکثری فراهم کنیم.
 
وی افزود: یکی از دلایل حضور حداکثری مردم در انتخابات، حضور کاندیدهای متعدد با سلایق و افکار متعدد است فلذا باید انتخابات باشکوهی همچون 40 سال گذشته داشته باشیم.
 
فرماندار جویبار خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین پیش‌نیازهای حضور حداکثری این است که مردم اطمینان داشته باشند رأی آنان حفظ خواهد شد و با رعایت قانون و اصل بی‌طرفی فرآیند انتخابات را اجرا کنیم.
 
اسد با اشاره به انتخابات سال‌های گذشته اظهار کرد: در انتخابات قبلی 70 شعبه اخذ رأی در شهرستان جویبار وجود داشت که 7 شعبه آن بیش از یک هزار رأی داشتند.
 
وی با بیان اینکه هدف و تفکر همه ما برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است گفت: با هیچ تخلفی مماشات نخواهیم کرد و با هر عاملی که باعث خلل در روند انتخابات شود برخورد خواهیم کرد.
 
فرماندار جویبار فضای مجازی را یک فرصت و قدرت دانست و افزود: اما اگر از این پدیده در جهت اثرگذاری منفی استفاده شود این فرصت به یک تهدید تبدیل می‌شود.
 
اسد خبرنگاران را یاری‌گران انتخابات معرفی و تصریح کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران چشم بیدار انتخاب شوندگان، انتخاب کنندگان و مجریان انتخابات هستند.
 
سید محمد قنبری دادستان شهرستان جویبار نیز در این جلسه با بیان اینکه انتخابات نماد جمهور اسلامی ایران است گفت: مهم‌ترین کار در انتخابات این است که بدون جناح بندی و در عین بی‌طرفی از سوی عوامل نظارتی و اجرایی به صورت صحیح و سالم برگزار شود.
 
وی با اشاره به فضای مجازی در ایام انتخابات تأکید کرد: باید در این فضا ضمن حفظ حرمت افراد، مواردی که موجب خلل یا ناامنی و اثرگذاری منفی در روند انتخابات می‌شود پرهیز و با مشاهده این تخلفات برخورد جدی خواهیم کرد تا انتخابات در کمال آرامش برگزار شود.
 
عبدالوحید رنجبر رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان جویبار نیز گفت: همه ما دست به دست هم می‌دهیم تا انتخابات پرشور و حداکثر را داشته باشیم و آنچه را که مردم انتخاب کردند به آن‌ها اعلام می‌کنیم.
 
وی بر نقش رسانه‌ها در برگزاری انتخابات باشکوه تأکید و عنوان کرد: رسانه‌های می‌توانند با ایجاد امید در دل مردم، آن‌ها را تشویق به حضور در پای صندوق کنند فلذا اصحاب رسانه و خبرنگاران وظیفه سنگینی دارند.
 
غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار نیز بیان کرد: همدلی و همکاری بین دستگاه‌ها برای ایجاد نظم و امنیت در روز انتخابات باید بیشتر شود.
 
وی با بیان اینکه تمام تدابیر در مجموعه انتظامی برای برگزاری انتخابات باشکوه اتخاذ شده گفت: از هرگونه تنش آفرینی باید پرهیز کنیم و دست به دست هم فضای سالم و آرامی را برای انتخابات فراهم کنیم تا مورد سؤاستفاده دشمنان قرار نگیرد.
 
رضاحاجی‌کلایی رئیس اداره برق جویبار نیز در این جلسه اظهار کرد: وظیفه رسانه‌ها علاوه بر امیدآفرینی، القای حس اعتماد به مسئولین است.
 
وی با تأکید بر ایجاد نظم و امنیت در روند انتخابات گفت: تصمیمات بزرگ در سایه نظم و امنیت گرفته و اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خشم؛ پسندیده یا ناپسند؟
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷
سپاه الگویی برای انقلاب‌های آینده جهان
دوشنبه ۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴