کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار مازندران در بازدید از غرفه «بلاغ» در نمایشگاه مطبوعات مازندران:

«بلاغ» هرچند منتقد دولت است اما نسبت به مسئولان و دستگاه‌ها بی‌انصاف نیست

27 آبان 1398 ساعت 17:00

استاندار مازندران با بیان اینکه بلاغ، رسانه‌ای است که حال شاید در بخش سیاسی، منتقد دولت باشد، اما جزو رسانه‌هایی است که قوی است و سال‌هاست که خوب دارد کار می‌کند؛ گفت: این رسانه بی انصافی نسبت به مسئولان و دستگاه‌ها ندارد.


به گزارش بلاغ، احمد حسین‌زادگان در بازدید از غرفه بلاغ در چهاردهمین نمایشگاه مطبوعات مازندران در ساری اظهار کرد: تعداد زیادی رسانه در مازندران مشغول فعالیت هستند و بسته به خروجی اخبار منتشره در خصوص موضوعات گوناگون، رسانه‌های گوناگون را بازدید می‌کنم و اینکه به طور ثابت از رسانه‌ای بازدید کنم، به علت مشغله کاری، پیش نمی‌آید.

وی افزود: استان مازندران اگر می‌خواهد به جایگاهی که انتظار مردم و رسانه‌ها است برسد، می‌طلبد که همه بخش‌ها با هم تلاش کنند، از دولت، دستگاه‌ها، نمایندگان مجلس و مسئولان گرفته تا مردم و رسانه‌ها؛ بنابراین نقطه ایده‌ال موضوعات گوناگون باید هدف گذاری شود و هر بخشی به وظایف خود در خصوص رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کنند.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: وقتی می‌گوییم نقطه انتظار باید ببینیم در کدام بخش، اقتصاد، گردشگری، صادرات، صنایع؛ آن وقت باید موانع را بشناسیم، ظرفیت‌ها را ببینیم، قوانین و دستورالعمل‌های استانی، ملی و فرا ملی را ببینیم، زیر ساخت‌ها را ببینیم؛ برنامه‌ها را تعریف کنیم، وظایف دستگاه‌های مرتبط را ببینیم، گمرک، مالیات، حمل و نقل و ده‌ها بحث دیگر را ببینیم و سپس برای تک تک آن‌ها برنامه بریزیم و همه با هم برای رسیدن به نقطه تعالی تلاش کنیم.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: مازندران وقتی به جایگاهش می‌رسد که اولا یک عنصر زمان داریم و اکنون در یک جنگ اقتصادی و تحریم‌ها به سر می‌بریم؛ لذا در تامین منابع مالی و اعتباری با مضیقه روبرو هستیم؛ لذا بنده به عنوان نماینده عالی در استان باید اولا در خصوص واحدهای موجودی که در حال فعالیت با ظرفیت کم هستند، کمک کنم تا ظرفیت‌شان اضافه شود، آن واحدهایی که تعطیل‌اند به تولید برگردند؛ آن‌هایی که در تملک بانک هستند، به مالکان برگردند، آن‌هایی که در معرض تعطیلی‌اند، مانع شویم و مشکلات‌شان را حل و فصل کنیم.

حسین‌زادگان متذکر شد: به طور مثال دو سال آینده، وضعیت کشور به نحوی دیگر خواهد شد و در آن زمان کارکرد با الان فرق می‌کند و حال در دوره‌ای خاص و شرایط ویژه‌ای قرار داریم و این بدان معنا نیست که باید دست روی دست بگذاریم بلکه بهترین فرصت است تا اقتصاد بدون نفت را نظیر گردشگری و مثلا صادرات را توسعه ببخشیم و تقویت کنیم و در یک جلسه اختصاصی در دفتر بلاغ به این موضوع بیشتر خواهیم پرداخت.

وی تاکید کرد: بلاغ، رسانه‌ای است که سال‌ها دارد به درستی کار می‌کند، حال شاید در بخش سیاسی، منتقد دولت باشد، اما جزو رسانه‌هایی است که قوی است؛ خوب دارد کار می‌کند، و طی این مدت که ما در حال فعالیت هستیم و مسئولیت قبول کردیم، ما هم اخبار خوبی از بلاغ داشتیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه این رسانه بی انصافی نسبت به مسئولان و دستگاه‌ها ندارد؛ گفت: نقدهای بلاغ هم نقدهای منصفانه است و می‌تواند کمک کند و هر نقدی که راهگشا باشد، کمک حال دستگاه‌ها باشد تا مشکلات مردم حل شود، حتما استقبال می‌کنیم و بلاغ هم جزو همین دسته از رسانه‌هاست.

نماینده عالی دولت در مازندران با ابراز امیدواری برای این رسانه که در آینده روز به روز بتواند بهتر فعالیت و روز به روز اعتماد مردم را جلب کند؛ اعلام کرد: مردم رسانه‌هایی را که انصاف را سر لوحه کارشان قرار می‌دهند و پاسخ به خواسته‌ها و مطالبات واقعی‌شان را در رسانه‌ای می‌گیرند، طبیعتاً استقبال می‌کنند و به سمت آن رسانه می‌آیند و من این را نقطه قوت می‌دانم برای یک رسانه، اما یک رسانه اگر بیاید آنچه را خودش دوست دارد بنویسد، خوب شرایطش فرق می‌کند.

حسین‌زادگان یادآور شد: رسانه‌هایی موفق‌اند که در تولید محتوا، نیازهای مخاطب را درست تشخیص دهند، و اطلاعاتی را که مخاطب می‌خواهد به آن‌ها بدهد؛ نه اطلاعاتی را که خودشان دوست دارند به مخاطب، منتقل کنند.

وی اضافه کرد: بلاغ و رسانه‌های دیگر هم دارند خوب کار می‌کنند و برای شما، آرزوی موفقیت دارم.

استاندار مازندران گفت: در حوزه رسانه‌ها، هیچگونه خط کشی سیاسی ندارم و اعتقادم این است که حداقل در حوزه توسعه استان، همه باید همصدا و کمک حال همدیگر باشیم.

انتهای پیام/


کد مطلب: 407215

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/407215/بلاغ-هرچند-منتقد-دولت-اما-نسبت-مسئولان-دستگاه-ها-بی-انصاف-نیست

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com