مدیرکل مدیریت بحران مازندران اعلام کرد

بازگشایی راه ۲ روستای برف‌گیر در سوادکوه

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۴۰۷۲۱۴
مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: روستای سوادکوه در منطقه آلاشت پس از سه روز محصور در برف با تلاش راهداران و تیم‌های امدادی بازگشایی شد.
۰
plusresetminus
بازگشایی راه ۲ روستای برف‌گیر در سوادکوه
به گزارش بلاغ، علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه از چهارشنبه شب شاهد بارش شدید برف در مناطق کوهستانی سوادکوه، دوهزار، چهاردانگه و دودانگه بودیم، اظهار کرد: ۵ روستای سوادکوه منطقه آلاشت و ۱۰ روستای چهاردانگه تا دیروز بر اثر بارش برف مسدود بود.

احمدی با بیان اینکه با تلاش راهداران و تیم‌های امدادی تاکنون راه روستایی دو روستا در سوادکوه منطقه آلاشت و ۱۰ روستای چهاردانگه بازگشایی شده است، افزود: سه روستا دیگر در سوادکوه و کوچه‌های روستا‌های برف گیر منطقه چهاردانگه نیز امروز بازگشایی خواهد شد.

این مسئول گفت: برف در برخی از مناطق کوهستانی استان بخصوص در شهرستان سوادکوه بیش از یک متر و ۷۰ سانت باریده است.

احمدی به آبگرفتگی برخی واحد‌های مسکونی در شهرستان‌های سیمرغ، بابلسر و محمودآباد اشاره کرد و افزود: از هفته گذشته مناطق سیل گیر و حادثه خیز شهرستان‌های که در مسیر ساحل دریا و رودخانه قرار داشتند شناسایی شدند و اقدامات پیشگیری برای کاهش خسارت انجام شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: روستای پارومحله شهرستان بابلسر و روستای برج خیل شهرستان سیمرغ برخی از حیاط مناطل مسکونی در این سه روستا دچار آبگرفتگی شدند که با تلاش تیم‌های امدادی آب این منازل تخلیه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما